2010-08-22, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Man tycker att en kommunalpolitiker borde kunna uttrycka sig bättre än att anklaga samtliga sverigedemokrater i landet för att vara kriminella. I synnerhet när siffror visar att sverigedemokratiska politiker är mindre brottsbelastade än riksdagspartiernas politiker.

Men är denna nöt verkligen kandidat för S så visar det ju att de inte har några som helst krav på färdigheter inom politiken, snarare är det väl ett plus om man är lögnare och antidemokrat.
Citera
2010-08-22, 20:18
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Napoleon
Expo har kontakter med samtliga demokratiska partier.
Med SD också?

Citat:
Expo är en demokratisk organisation. AFA är våldsverkare, det finns inget samarbete mellan dessa. Som sann demokrat och folkvald kommunpolitiker för (S) döljer jag inte på något sätt var på skalan jag befinner mig. Jag är mycket upprörd över att vårt ungdomsförbund utsätts för detta och jag är helt övertygad om att det är SD som ligger bakom, ni är inget annat än kriminellt pack hela bunten!
Vem är du och vilka är det som du kallar "kriminellt pack"?
Citera
2010-08-22, 20:20
Medlem
Napoleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swecurry
Men är denna nöt verkligen kandidat för S så visar det ju att de inte har några som helst krav på färdigheter inom politiken, snarare är det väl ett plus om man är lögnare och antidemokrat.

Då kan ju du svara på frågan vem som annars skulle ha något som helst intresse av ett dokument av hur man som socialdemokrat ska bemöta sverigedemokrater? Det krävs ingen Einstein för att räkna ut att det är någon inom SD som ligger bakom.
Citera
2010-08-22, 20:22
Medlem
Napoleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apocrypha
Med SD också?

Nej, eftersom SD är antidemokratiska. EXIT finns för att hjälpa de som lyckas bryta sig loss från det livet.

Citat:
Vem är du och vilka är det som du kallar "kriminellt pack"?

Varför i all världen vill du veta vem jag är? Snokar du eller? Och det kriminella packet är de som hackat SSU:s hemsida, dvs SD.
Citera
2010-08-22, 20:22
Medlem
Raouls avatar
Citat:
Expo är en demokratisk organisation.
Det finns absolut inget demokratiskt över terrornätverket Expo whatsoever.
Måste jag länka idiotcitat av några av de mer framstående kioskmongona? T ex har dårhushjonet Daniel Poohl ett flertal bevingade citat på sitt samvete där han sätter sin egen tolkning före det som svenska folket väljer - och mig veterligen finns ingen som röstat på Daniel Quisling.
Citat:
AFA är våldsverkare, det finns inget samarbete mellan dessa.
Expo är grundat av AFA:iter.
Expo anställer AFA:iter på löpande band.
Expo hyr in AFA:iter som frilansare.
Expo använder sig av extremkommunister dödma för anti-demokratisk brottslighet på löpande band.
Expo har såväl anställt som hyrt in på frilansbasis ett flertal dömda våldsverkare, alltså "vanligt" våld som mordbrand, misshandel, misshandel av polis etc.
Citat:
Som sann demokrat och folkvald kommunpolitiker för (S) döljer jag inte på något sätt var på skalan jag befinner mig.
Uppenbarligen lierar du dig med antidemokratiska terrornätverk utan att blinka, så din "demokratiskhet" är förmodligen inte lika vacker som du inbillar dig. Det finns mången framstående socialdemokrat som skulle vända sig i sin grav om de finge läsa ditt vedervärdiga beskydd av terrornätverket Expo och med det närbesläktade dårhushjon. Att du ens vågar kalla dig för socialdemokrat är ett jävla hån mot rörelsen!
Citat:
Jag är mycket upprörd över att vårt ungdomsförbund utsätts för detta och jag är helt övertygad om att det är SD som ligger bakom, ni är inget annat än kriminellt pack hela bunten!
Varför skriver du till mig som om jag vore en SDare? Din inskränkthet och ditt imbecilla sätt att uttrycka dig får mig verkligen att tro dig när du säger att du är en "folkvald" S:are i något KF. JAg förstår att det är svårt för dig att fatta att bland folkvalda SD:are så är de kriminellt belastade mindre än hälften av vad det är i DITT PARTI. Så de kriminella i detta sammanhang är du och de dina. Ja, för att inte tala om VPK då, deras valda representanter var skyhögt mer kriminella än de redan mega-kriminella sossarna. Så när du drar upp det felaktiga argumentet gör du inget annat än att kacka i eget bo. Fortsätt gärna, din pyramidabla dumhet skiner bara starkare för var gång du upprepar dig.

And btw, den marginaliserade subkulturella rörelsen som du bekänner dig till är på fallrepet. Ni har grävt er egen grav under tre decennier, nu är ni körda. Kommer du att vända kappan efter vinden som en sann opportunist? Eller stå kvar fast övertygad om tron på domedagsteologin multikulturalismen?

Kom gärna med dina bevis om vem som ligger bakom hackningen? Annars kan du hålla din lilla smutsiga och illaluktande käft!

Själv TROR jag att de som ligger bakom inte hör till något politiskt ungdomsförbund eller läger. Hatet mot Quislingarna inom SSU och S är såpass utbrett att det inte behövs något direkt politiskt engagemang för att vilja dra ner brallerna på ett sånt gäng femtekolonnare (som dessutom låter sig "informeras" av Trotskijster, kioskmongon som Poohl och andra terroristiska anti-demokrater)...
Det visar ju med all önskvärd tydlighet att de S:are som låter sig ta till sådana marxistiska särintressens information är allt annat än inställda på demokrati.
Citera
2010-08-22, 20:23
Bannlyst
Citat:
Då kan ju du svara på frågan vem som annars skulle ha något som helst intresse av ett dokument av hur man som socialdemokrat ska bemöta sverigedemokrater? Det krävs ingen Einstein för att räkna ut att det är någon inom SD som ligger bakom.

Det har givetvis ett stort nyhetsvärde i alla kretsar där man är seriöst intresserad av politik. Du är ju bara paranoid och har inget som helst att basera dina anklagelser på.
Citera
2010-08-22, 20:25
Moderator
-Info-s avatar
Citat:

Du säger att hela bunten är kriminella (pga denna hacker-attack). Syftar du på SD's hela väljarkår (ca 5% av väljarna) eller samtliga SD-politiker?

Nu måste du förklara hur många du syftar på.

Och de argument du för fram nu. Kommer de från ett annat internt S-dokument?
Citera
2010-08-22, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Det finns absolut inget demokratiskt över terrornätverket Expo whatsoever.
Måste jag länka idiotcitat av några av de mer framstående kioskmongona? T ex har dårhushjonet Daniel Poohl ett flertal bevingade citat på sitt samvete där han sätter sin egen tolkning före det som svenska folket väljer - och mig veterligen finns ingen som röstat på Daniel Quisling.

Expo är grundat av AFA:iter.
Expo anställer AFA:iter på löpande band.
Expo hyr in AFA:iter som frilansare.
Expo använder sig av extremkommunister dödma för anti-demokratisk brottslighet på löpande band.
Expo har såväl anställt som hyrt in på frilansbasis ett flertal dömda våldsverkare, alltså "vanligt" våld som mordbrand, misshandel, misshandel av polis etc.

Uppenbarligen lierar du dig med antidemokratiska terrornätverk utan att blinka, så din "demokratiskhet" är förmodligen inte lika vacker som du inbillar dig. Det finns mången framstående socialdemokrat som skulle vända sig i sin grav om de finge läsa ditt vedervärdiga beskydd av terrornätverket Expo och med det närbesläktade dårhushjon. Att du ens vågar kalla dig för socialdemokrat är ett jävla hån mot rörelsen!

Varför skriver du till mig som om jag vore en SDare? Din inskränkthet och ditt imbecilla sätt att uttrycka dig får mig verkligen att tro dig när du säger att du är en "folkvald" S:are i något KF. JAg förstår att det är svårt för dig att fatta att bland folkvalda SD:are så är de kriminellt belastade mindre än hälften av vad det är i DITT PARTI. Så de kriminella i detta sammanhang är du och de dina. Ja, för att inte tala om VPK då, deras valda representanter var skyhögt mer kriminella än de redan mega-kriminella sossarna. Så när du drar upp det felaktiga argumentet gör du inget annat än att kacka i eget bo. Fortsätt gärna, din pyramidabla dumhet skiner bara starkare för var gång du upprepar dig.

And btw, den marginaliserade subkulturella rörelsen som du bekänner dig till är på fallrepet. Ni har grävt er egen grav under tre decennier, nu är ni körda. Kommer du att vända kappan efter vinden som en sann opportunist? Eller stå kvar fast övertygad om tron på domedagsteologin multikulturalismen?

Kom gärna med dina bevis om vem som ligger bakom hackningen? Annars kan du hålla din lilla smutsiga och illaluktande käft!

Själv TROR jag att de som ligger bakom inte hör till något politiskt ungdomsförbund eller läger. Hatet mot Quislingarna inom SSU och S är såpass utbrett att det inte behövs något direkt politiskt engagemang för att vilja dra ner brallerna på ett sånt gäng femtekolonnare (som dessutom låter sig "informeras" av Trotskijster, kioskmongon som Poohl och andra terroristiska anti-demokrater)...
Det visar ju med all önskvärd tydlighet att de S:are som låter sig ta till sådana marxistiska särintressens information är allt annat än inställda på demokrati.

Nästan magiskt vackert språk, vilken utklassning! big up!
Citera
2010-08-22, 20:28
Medlem
Citat:

Du menar alltså att man visste om att detta dokument fanns?
Citera
2010-08-22, 20:33
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillkillenK

men herregud vilket trams!!
LO och SSU har ju haft kurser i att utbilda folk hur dom ska bemöta SD..
Givetvis så är ju sådana dokument ingen högklassinformation..
Citera
2010-08-22, 20:34
Medlem
Apocryphas avatar
Citat:
Nej, eftersom SD är antidemokratiska. EXIT finns för att hjälpa de som lyckas bryta sig loss från det livet.
Nej, SD är demokratiska. Men jag får intrycket av att du tycker det ska vara tillåtet att motarbeta dem på alla tänkbara vis. Kort och gott, du är antidemokrat.

Citat:
Varför i all världen vill du veta vem jag är? Snokar du eller? Och det kriminella packet är de som hackat SSU:s hemsida, dvs SD.
Självklart vill jag veta vilken Socialdemokratisk kommunpolitiker som sitter här och gör sig skyldig förtal. Och detta mot politiker och väljare som inte gjort något annat än att ha en annan uppfattning.
Kan du svara? Det finns säkert fler än jag som vill veta.
Vet du om att förtal är ett brott?
Senast redigerad av Apocrypha 2010-08-22 kl. 20:39.
Citera
2010-08-22, 20:41
Medlem
Napoleons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raoul
Bl bla bla

Sådant idiotiskt ordbajseri är typiskt för kriminella när de blir påkomna.

Citat:
Du säger att hela bunten är kriminella (pga denna hacker-attack). Syftar du på SD's hela väljarkår (ca 5% av väljarna) eller samtliga SD-politiker?

Nu måste du förklara hur många du syftar på.

Hrm, jag syftar väl främst på de tongivande SD-politikerna. Det finns säkerligen något oskyldigt lamm de har lurat att gå med för att kunna visa upp. Hur väljarna är kan jag inte veta något om eftersom vi har valhemlighet. Som tur är.

Citat:
Och de argument du för fram nu. Kommer de från ett annat internt S-dokument

Nej.

Citat:

Det finns liknande dokument för hur M ska bemötas också, och alliansen som helhet. Det är knappast någon hemlighet. De andra partierna har liknande dokument även de. Så, ja naturligtvis visste de om att dokumentet fanns.

Citat:
Nej, SD är demokratiska. Men jag får intrycket av att du tycker det ska vara tillåtet att motarbeta dem på alla tänkbara vis. Kort och gott att du är antidemokrat.

Nej, demokratiska partier ägnar sig itne åt dataintrång.

Citat:
Självklart vill jag veta vilka Socialdemokratisk kommunpolitiker som sitter här och gör sig skyldig förtal. Och detta mot politiker och väljare som inte gjort något annat än att ha en annan uppfattning.
Kan du svara? Det finns säkert fler än jag som vill veta.
Vet du om att förtal är ett brott?

1.06. Användare på Flashback har rätt till anonymitet
Den som på forumet (via inlägg, PM eller IRC) postar, eller hotar att posta, personuppgifter, IP-nummer eller annan information, med uppsåt att avslöja en annan användares identitet riskerar avstängning, med undantag för användare som själva publicerat dessa uppgifter i forumet.

Ett annat undantag kan vara ifall uppgifterna redan är allmänt kända, eller finns publicerade på andra webbplatser. Då kan en sammankoppling vara tillåten, men först efter att detta har meddelats på forumet av någon av forumets administratörer.

Att publikt sammankoppla användares alternativa konton eller konton på andra forum eller webbsidor är inte tillåtet och kan leda till varning, undantaget då admin, moderator eller användaren själv tidigare meddelat uppgiften publikt.

Lär dig reglerna din tönt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in