2010-08-22, 17:48
Medlem
Någon mer än mig som tänder på att ta på sig flickvännens stayups och trosor och onanera?

Jag tycker det känns helt otroligt när materialet drar åt runt benen och dom små spetstrosorna skär upp mellan skinkorna.

Har blivit tvångsfeminiserad av en spansk domina en gång och under tiden jag stod där på sängen på alla fyra iförd svarta nylonstrumport, höfthållare och trosor och hon satte på mig med en stor vibrator så växte det fram en fetish som gjort att jag aldrig efter det kunna njuta av vanlig vaniljssex...

Hur skall jag göra för att avprogramera mig och kunna få ett normalt sexliv eller skall jag framföra mina önskemål till min flickvän?
Citera
2010-08-22, 18:04
Medlem
Nej, men jag ska genast prova detta
Citera
2010-08-22, 18:06
Medlem
Gör det - det är en riktigt grym känsla - känns syndigt och förbjudet.... samt hos en domina - totalt utlämnad och förnedrad... sjukt grym känsla!
Citera
2010-08-22, 18:09
Medlem
supermassives avatar
Testa att framföra till din flickvän fast lite i taget. Att lägga fram allting kan skrämma bort henne för alltid!

Själv brukar jag alltid dra på mig min killes herrstrumpor, det får mig att känna lite snuskig.
Citera
2010-08-22, 18:10
Medlem
Hur skall jag göra det sakta men säkert då? En nylonstrumpa i taget eller?
Citera
2010-08-23, 13:38
Medlem
Någon feedback på hur jag skall göra? Är det normalt med sån här fetisch?
Citera
2010-08-23, 16:27
Medlem
Eller fel. Hur DU skall göra givetvis. Personligen har jag svårt att se någon normalitet i denna fetish.
Citera
2010-08-23, 21:34
Medlem
Ja ge efter för dessa perversioner. Gör slut med flickvännen, råna en bank och för pengarna köper du 3 horor/dominor om dagen på Reperbahn eller annat lämpligt ställe.
Citera
2010-08-31, 15:57
Medlem
wh0res avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
Testa att framföra till din flickvän fast lite i taget. Att lägga fram allting kan skrämma bort henne för alltid!

Själv brukar jag alltid dra på mig min killes herrstrumpor, det får mig att känna lite snuskig.

Det är det snuskigaste jag hört! Herrstrumpor! Herrejösses!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in