Tycker det var lustigt att de försöker förneka att Sverige har en massinvandring. Vem som helst kan ju via officiella dokument läsa sig till att så många som 102.280 personer tog sig in helt legalt under 2009 (plus en hel del illegaler skulle jag anta), jämför man detta med antalet invånare i Sverige så ligger ju Sverige ohotat på första plats i Europa gällande antal invandrare / capita. Det har man ju gjort under en herrans massa år.
Jag fattar inte, de hänvisar ju till någon slags undersökning gällande invandrare / BNP där tydligen Sverige hamnar på plats 60(!!!), när jag letar efter källan på
http://www.migrationsinfo.se/flyktingar så kommer man till "Sidan du söker har gått vilse"
Mycket bra och ambitiöst kompendium de lyckats knåpa ihop där på SSU. Dessvärre för deras del är det ju som så att när det väl kommer till kritan så HAR ju faktiskt Sverige en MASSinvandring som kostar enorma belopp och denna MASSinvandring göder ännu fler våldsdrabbade ghetton med ett utanförskap så djupt att inga sjusiffriga integrationsprojekt kommer att kunna ändra på saken. Analfabetiska klankrigare och getherdar har en tendens att vara tämligen svårintegrerade oavsett om de är muslimer, kristna eller voodoo-fantaster