Har i skrivande stund en Audi A3 2,0 TDI 170 hk med S-tronic. Bilen är nästan helt ny 2010 års modell. Har i princip inget negativt att säga om den men eftersom jag har en arbetsförmån som gör att jag får tanka väldigt förmånligt på jobbet

så vill man ju ha mkt hk och vrid i bilen. Är lite Audifrälst men det går inte att få deras 3,0 TDI i A3:an så då måste jag gå upp till A4:an men problemet är att det finns i princip inga till salu, (Automatlåda är ett måste). Och att köpa en ny känns som det är lite för mkt pengar då man lätt hamnar över en halvmiljon med den utrustningen jag vill ha.
Har funderat lite på en begagnad BMW 335 D och här finns kanske nån som kan dela med sig av sin visdom om vilken bil jag skulla kunna välja. Och fler alternativ välkomnas gärna. Om det är någon som äger en BMW 335 D så kom gärna med lite tips, för och nackdelar m.m
Har en budget på ca: 300000-350000 kr men kan kanske gå lite över om den passar in i alla kriterier. Vill helst inte ha en som är äldre än 2008.
Alla tips emottages tacksamt