2010-08-21, 21:38
Medlem
bullrunks avatar
Jag har försökt att gå in på min profil och kontrollpanel, men jag hittar inte någonting. Jag vill redigera min signatur men jag hittar ingenting. När jag går in på min profil står det bara: Skicka ett pm, hitta alla inlägg av denna användare, hitta alla startade ämnen av denna användaren och lägg till i kompislista eller ignore lista. Går jag in på kontrollpanelen så finns det bara prenumenationer.
Citera
2010-08-21, 21:40
Medlem
shouldbetrusteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrunk
Jag har försökt att gå in på min profil och kontrollpanel, men jag hittar inte någonting. Jag vill redigera min signatur men jag hittar ingenting. När jag går in på min profil står det bara: Skicka ett pm, hitta alla inlägg av denna användare, hitta alla startade ämnen av denna användaren och lägg till i kompislista eller ignore lista. Går jag in på kontrollpanelen så finns det bara prenumenationer.

kontrollpanelen , under Inställningar & alternativ finns redigera signatur
Citera
2010-08-21, 21:41
Medlem
bullrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shouldbetrusted
kontrollpanelen , under Inställningar & alternativ finns redigera signatur

Finns ingen sådan på min kontrollpanel!
Citera
2010-08-21, 21:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bullrunk
https://www.flashback.org/usercp.php

Dump
Citera
2010-08-21, 21:44
Medlem
bullrunks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
https://www.flashback.org/usercp.php

Dump

Upptäckte den innan du postade, jag var inte uppmärksam nog
Citera
2010-08-22, 00:01
Medlem
Protons avatar
Vi provar i Flashback, där passar den troligen bättre.

ÖDIT -> Flashback /Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in