2004-05-21, 10:43
Medlem
Jag undrar hur frikyrkomänniskor typ LO:are, Jehovas mm pippar.

Det verkar ju vara så strikt med det mesta, och det sexuella verkar
ju vara RIKTIGT tabubellagt. Ligger de i missionären och genomlider akten, eller pippar de bara när det är dags för barn? Börjar de tala i tungor när det ska gå för dem?

Får de använda preventiv medel?

Snaskar de kotte?

Tacksam om någon kan berätta?
Citera
2004-05-21, 13:37
Medlem
jrosens avatar
Är du säker på att dom knullar?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,480161,00.html
Citera
2004-05-21, 13:43
Medlem
Bandhundens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jrosen
Är du säker på att dom knullar?
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,480161,00.html
ja herregud, det lär ju vara nåt jävla fel nånstans
Citera
2004-05-21, 13:48
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skitsnackarn
Jag undrar hur frikyrkomänniskor typ LO:are, Jehovas mm pippar.

Det verkar ju vara så strikt med det mesta, och det sexuella verkar
ju vara RIKTIGT tabubellagt. Ligger de i missionären och genomlider akten, eller pippar de bara när det är dags för barn? Börjar de tala i tungor när det ska gå för dem?

Får de använda preventiv medel?

Snaskar de kotte?

Tacksam om någon kan berätta?

Det finns väl bara en ställning som dom kan köra. Missionären
Citera
2004-05-21, 13:49
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Frireligiösa håller masken offentligt. När de väl fått av sig slipsen och befinner sig i sovrummet knullar de som kaniner! När frugan blivit sladdrig och glapp i fittan ger de sig på barnen, hunden, katten, barnflickan!!! Ingen går säker. Analt, oralt, vaginalt, mellan brösten, i örat jag allt gör de för att stilla sina lustar. Men när söndagen kommer då kommer den helige ande över dem igen.
Citera
2004-05-21, 13:52
Medlem
Fonuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba
Frireligiösa håller masken offentligt. När de väl fått av sig slipsen och befinner sig i sovrummet knullar de som kaniner! När frugan blivit sladdrig och glapp i fittan ger de sig på barnen, hunden, katten, barnflickan!!! Ingen går säker. Analt, oralt, vaginalt, mellan brösten, i örat jag allt gör de för att stilla sina lustar. Men när söndagen kommer då kommer den helige ande över dem igen.

*asgarv*
Citera
2004-05-21, 13:58
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Ntaba

Jo - detta låter högst trovärdigt.
Det finns bara två lägen: totalt okunnig eller totalt perverterad.

Men, de följer en gammal kristen tradition. Fanns väl inget mer perverterat än de gamla påvarna.
Citera
2004-05-21, 14:04
Medlem
Dr_Ntabas avatar
Jag försökte faktiskt bli religiös vid ett tillfälle bara för att få knulla som en kanin.
Citera
2004-05-21, 14:11
Medlem
MooGyMaNs avatar
de skriker OH MY GOD! hela tiden, i sverige och knutby är det "herre gud" som gäller.
Citera
2004-05-23, 08:44
Medlem
MacGayVers avatar
Jag skulle tro att de pippar genom att mannen för in sin penis i kvinnans vagina alternativt mannen för in sin penis i en annan mans anus alternativt en annan man tar en annan mans penis i munnen alternativt en annan man tar en annans mans penis i sina händer alternativt en kvinna idkar oralsex på en annan kvinna alternativt en kvinna idkar fisting på en annan kvinna, aja, de har nog sex på ungefär samma sätt som resten av flocken
Citera
2004-05-23, 12:38
Medlem
Dom har ju iaf riktigt snygga brudar. Det kan nästan vara värt att "spela" frireligös för att kunna infiltrera dem och ragga lite på barnflickorna
Citera
2004-05-23, 13:06
Medlem
farbror einars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MooGyMaN
de skriker OH MY GOD! hela tiden, i sverige och knutby är det "herre gud" som gäller.

Och när dom kommer finns det bara ett ord....AMEN!!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in