2010-08-20, 21:21
Medlem
http://www.tokyoflash.com

jag köpte en klocka av dom, och precis efter jag fått den så byter deras hemsida till svenska.
är det svenska ägare? finns dom i fler länder? finns det något fuffens?

det tog dessutom tre dagar för min att få klockan, så det måste finnas lager i närheten då antar jag.

jag vill gärna köpa fler klockor där i från, men jag vill veta så dom är legitt!

/kinesaren
Citera
2010-08-20, 21:47
Medlem
anooonyms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kinesen
jag vill gärna köpa fler klockor där i från, men jag vill veta så dom är legitt!
Dom är ju obviously legit om du fick din klocka eller menar du riktiga klockor?
Citera
2010-08-20, 22:20
Medlem
(premiärinlägg!!!!)

jag vill också handla där, men när man läser om alla företag här blir man skeptisk....

det är så billiga priser. hur är kvaliten?

hittar inget när jag googlar om företaget
Citera
2010-08-21, 02:27
Medlem
carass avatar
Citat:
http://www.tokyoflash.com

jag köpte en klocka av dom, och precis efter jag fått den så byter deras hemsida till svenska.
är det svenska ägare? finns dom i fler länder? finns det något fuffens?

det tog dessutom tre dagar för min att få klockan, så det måste finnas lager i närheten då antar jag.

/kinesaren
deras webbsida ser reko ut, sidan är säkert inställd att visa flera språk beroende på vem användaren är. ser inget fuffens med sidan.
Citera
2010-08-21, 10:07
Medlem
Har en kompis som köpte en klocka därifrån 2008, han hade inga problem med leveransen iaf. Kvalitén vet jag inte hur den var.
Citera
2010-08-21, 10:32
Medlem
antagonistens avatar
Citat:
jag köpte en klocka av dom, och precis efter jag fått den så byter deras hemsida till svenska. är det svenska ägare? finns dom i fler länder? finns det något fuffens?
De är baserade i Japan men prylarna verkar skickas från Singapore. Att siten numera är på svenska beror på att den är "localized", dvs. anpassad efter besökaren. Om du besöker siten från en tysk IP-adress får du upp den tyska översättningen av siten t.ex.

Jag har aldrig handlat hos TokyoFlash personligen men de jag känner som har gjort det har bara gott att säga om dem. Billiga, justa klockor, snabb leverans, vänlig kundtjänst m.m.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in