2010-08-20, 15:04
Medlem
McCarthy01s avatar
Har aldrig riktigt förstått den. Jag själv har alltid föredragit äldre kvinnor i porrfilmer. Yngre tjejer i porrproduktioner a'la USA etc. ser ofta så menlösa och ledsna ut. De har ingen personlighet och ofta verkar det som om många porrproducenter har pedofila tendenser. Tjejerna ska se så unga och undergivna ut som möjligt med späda kroppar och små bröst osv. Vad fan är det som är tändande med det? Lika lite förstår jag hur Thailändskor kan vara så populära hos västerländska män. De ser ju ut som barn.

Nej fram för fler filmer med äldre och erfarna kvinnor. Kvinnor som vet hur man eggar en man. Gamla porrveteraner som Nina Hartley och Ashlyn Gere t.ex. tänder mig långt mer än dessa späda unga tjejer. Vill dock göra ett undantag för yngre tjejer i svenska filmer, som ofta har både karisma och personlighet. Men det kanske är för att man kan identifiera sig mer med porrfilm som är svenkproducerad.

Vad är eran åsikt i detta?
Citera
2010-08-20, 15:42
Bannlyst
Alla tänder på olika, det finns inget fel i tjejer som ser yngre ut med små bröst.
Citera
2010-08-20, 22:58
Medlem
fbkuuks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av McCarthy01
Har aldrig riktigt förstått den. Jag själv har alltid föredragit äldre kvinnor i porrfilmer. Yngre tjejer i porrproduktioner a'la USA etc. ser ofta så menlösa och ledsna ut. De har ingen personlighet och ofta verkar det som om många porrproducenter har pedofila tendenser. Tjejerna ska se så unga och undergivna ut som möjligt med späda kroppar och små bröst osv. Vad fan är det som är tändande med det? Lika lite förstår jag hur Thailändskor kan vara så populära hos västerländska män. De ser ju ut som barn.

Nej fram för fler filmer med äldre och erfarna kvinnor. Kvinnor som vet hur man eggar en man. Gamla porrveteraner som Nina Hartley och Ashlyn Gere t.ex. tänder mig långt mer än dessa späda unga tjejer. Vill dock göra ett undantag för yngre tjejer i svenska filmer, som ofta har både karisma och personlighet. Men det kanske är för att man kan identifiera sig mer med porrfilm som är svenkproducerad.

Håller med, allt känns så uppgjort och tjejer är fake.
Citera
2010-08-21, 04:05
Medlem
Citat:

Hallå...
Allting handlar inte om utseende här i livet men det lär du dig väl med när du vuxit upp...
Citera
2010-08-21, 04:07
Medlem
McCarthy01s avatar
Så du menar att porrfilmsbranchen inte bryr sig om utseende?
Citera
2010-08-22, 14:28
Medlem
Som jag ser det är det inget fel på vare sig tonårstjejer eller 40-åringar. Båda har sin charm.

Men samtidigt känns det lite mer "etiskt" att titta på porr där kvinnorna är lite äldre. Allt för många unga tjejer tycks ge sig in i branschen utan att verkligen ha tänkt igenom vad detta steg innebär - varefter de gråter ut i media...

Dessutom har förstås de lite äldre kvinnorna som regel en större sexuell mognad, vilket är ett klart plus även framför en kamera.
Citera
2010-08-22, 20:55
Medlem
Azphyxias avatar
Är man 20, gillar man nog tjejer som ser ut som 20. Är man 30, så känns 20 ungt och fresh.
Är man 40, känns väl 20 spännande och förbjudet.
Är man 50 - så längtar man tillbaka.

Easy as pie.
Citera
2010-08-22, 21:08
Medlem
barA-kruTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Azphyxia
Är man 20, gillar man nog tjejer som ser ut som 20. Är man 30, så känns 20 ungt och fresh.

Easy as pie.
Helt rätt måste hålla med där
Citera
2010-08-22, 23:59
Medlem
Mithrandirs avatar
Citat:

Easy as pie.

Det är väl exakt det porr är till för, ge dig det du inte kan få
Citera
2010-08-23, 00:32
Medlem
kun6Sizes avatar
Alla gillar olika saker, går det runka till det är det bra porr.
Citera
2010-08-23, 19:16
Medlem
Citat:
Så du menar att porrfilmsbranchen inte bryr sig om utseende?

Nu hade ju inte det jag citerade med detta att göra utan någonting helt annat om du läser lite bättre...
Citera
2010-09-14, 19:17
Medlem
Citat:

Easy as pie.

Kunde inte sagt det bättre
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in