2010-08-20, 14:37
Medlem
18137s avatar
Jag mailade Bahnhof för att höra om de kunde erbjuda ADSL på min adress och, om inte, när det kan tänkas bli utbyggt där. Det tog 1 månad och 2 dagar för dem att svara på mailet. Helt sjukt.

Min frågeställning riktar sig egentligen till er som jobbat på liknande företag med liknande saker; hur i helvete kan det ta så lång tid att svara på en extremt enkel fråga?
Citera
2010-08-20, 14:39
Medlem
allakans avatar
kanske får 1000000000000 (överdriv) såna där mail så det kanske tar ett tag att svara på alla, för dom har nog inte precis 10 pers som sitter och svarar.
Citera
2010-08-20, 14:40
Medlem
BoomChickaWahWahs avatar
Dem får ju hundratals liknande mail om dagen och har förmodligen inte tillräckliga resurser för att svara på alla dessa omgående. Men visst jag håller med dig, sjukt att det ska ta sådan lång tid att svara på en enkel fråga. Men jag kan ju tänka mig att den var oläst tills frågan besvarades också.
Citera
2010-08-20, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allakan
kanske får 1000000000000 (överdriv) såna där mail så det kanske tar ett tag att svara på alla, för dom har nog inte precis 10 pers som sitter och svarar.

Oavsett hur få dom är måste dom ha högre rate än en månad+ tycker man.
Citera
2010-08-20, 14:59
Bannlyst
Överlag prioriteras väl telefonsamtal? Ibland när man försökt ringa Bahnhof har det varit fem minuters väntetid och liknande så att förvänta sig snabbt svar på mail därifrån känns inte helt rimligt.
Citera
2010-08-20, 15:13
Medlem
GanjaFarfars avatar
Nog för att vi lever i ett modernt samhälle och att man inte borde behöva vänta över en månad för att få svar på ett mail, men om det nu är så att man vill ha ett så snabbt svar som möjligt är det väl ganska idiotiskt att inte ringa när det finns en sådan tjänst?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in