Jag sökte men hittade inget, så jag ställer frågan här.
I kontrollpanelen så finns det en funktion som heter SPÅRA MEDDELANDEN. Vad kan man använda den till?
Man kan väll inte skicka anonyma meddelanden till medlemmar här på fb? Så jag undrar vad den fyller för funktion?
Ja visst sökte jag, men jag kanske stavade fel, jag stavade nog med ett D och inte två, inga träffar i alla fall.
Jaha, så det är ett mottagarbevis med andra ord?
Tack för hjälpen.
Yes. skickade just ett meddelande till mig själv med läskvitto begärt. När jag öppnade meddelandet frågar den "Joomla har begärt läskvitto - Bekräfta?"
Yes. skickade just ett meddelande till mig själv med läskvitto begärt. När jag öppnade meddelandet frågar den "Joomla har begärt läskvitto - Bekräfta?"
En annan fråga, eller synpunkt rättare sagt, dock så går jag OT i min egen tråd, men jag kollade i sökrutan igen, och slog bara in första bokstaven i SPÅRA MEDDELANDEN, och mycket riktigt så hade jag stavat fel, bara ett D, men tråkigt nog så kom ingen sån där röd rättstavningsvarning upp som det brukar göra under felstavade ord när man lägger in ett inlägg.
Varför är det så? Det gör ju att om man som jag inte är så jävla haj på rättstavning, kanske inte hittar det man skulle ha hittat om man stavade rätt, och således lägger upp en tråd helt i onödan.
å andra sidan göra som så att vi skriver spåra medelanden i denna tråd så kommer det att generera en träff på denna tråd. (även om man stavar fel)
Där det dessutom ges ett korrekt svar...
Jag är inte säker på att FB kan styra över alla webbläsarfunktioner