2010-08-19, 21:51
Medlem
Har märkt lite knepiga saker på min dator på slutet. Hårddisken arbetar hela tiden i bland och allt går fruktansvärt segt. Utrymmet på disken varierar från dag till dag. Det kan pendla mellan ett par hundra mb mer eller mindre.
Är det något trökvirus som har kommit in i datorn eller har någon tagit över min dator? Eller är det helt normalt ?(hoppas på det jag...)
Citera
2010-08-19, 21:55
Medlem
Von Drakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foppas
Har märkt lite knepiga saker på min dator på slutet. Hårddisken arbetar hela tiden i bland och allt går fruktansvärt segt. Utrymmet på disken varierar från dag till dag. Det kan pendla mellan ett par hundra mb mer eller mindre.
Är det något trökvirus som har kommit in i datorn eller har någon tagit över min dator? Eller är det helt normalt ?(hoppas på det jag...)

Det beror litet på dels hur mycket utrymme du har på hårddisken, dels hur mycket internminne du har och till sist vad du har för program igång samtidigt. Vissa program formligen äter internminne, NAV t ex. En sak du kan kolla är hur mycket processer som är igång via Aktivitetshanteraren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in