2010-08-19, 07:59
Medlem
Suecotes avatar
Det går naturligtvis inte, eftersom vi alla är svenskar, oavsett hudfärg. Det skulle inte gå att säga varannan vit heller, eftersom man då skulle punktmarkera de mörkhyade. Så går resonemanget i PK-Sverige. Intressant att ett projekt som nog skulle falla dem i smaken inte kan genomföras, eftersom det inte skulle vara tillräckligt PK! Men som vanligt vill man ju att den som kommer med förslaget ska visa vägen och flytta ut i betongen först. Och det är väl den definitivt sista spiken i kistan.
Citera
2010-08-19, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toledomahn
My fault!

Trodde du var en av dom som sket på dig av skräck i en liten by i mellersta sverige nånstans som råkar få in en invandrare/flykting i byn!

Sorry!

Fan vad du är efterbliven, det är ju ju fan inte de som är befriade från invandrarna som hatar dem. Utan det är de som har dem i sin närhet och har upplevt hur de är. Ex: Landskrona, Malmö ja vafan hela skåne...

För övrigt en väldigt korkad idé det här med att med tvinga folk att bo på vissa ställen, vem skulle bo var isf menar du? Vem hade hamnat på rosengård och vem hade hamnat på östermalm?
Citera
2010-08-19, 10:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av A.J.N
Fan vad du är efterbliven, det är ju ju fan inte de som är befriade från invandrarna som hatar dem. Utan det är de som har dem i sin närhet och har upplevt hur de är. Ex: Landskrona, Malmö ja vafan hela skåne...

För övrigt en väldigt korkad idé det här med att med tvinga folk att bo på vissa ställen, vem skulle bo var isf menar du? Vem hade hamnat på rosengård och vem hade hamnat på östermalm?

Familjebostäder beslutar bara att alla svenskar får förtur till lägenheter i ex. Rinkeby!

HUR svårt kan det va?

Och OM det visar sig att dom står tomma om 5 år så BEVISAR det att svenskarna är ett främlingsfientligt/rasistiskt folk!
Senast redigerad av Toledomahn 2010-08-19 kl. 10:36.
Citera
2010-08-19, 10:45
Medlem
DRPOEs avatar
Citat:
Familjebostäder beslutar bara att alla svenskar får förtur till lägenheter i ex. Rinkeby!

HUR svårt kan det va?

Och OM det visar sig att dom står tomma om 5 år så BEVISAR det att svenskarna är ett främlingsfientligt/rasistiskt folk!
Det stämmer. Svenskarna vill inte bo med invandrargäng runt hörnet.
Så varför vill våra landsförrädare till politiker ha hit skiten?
Citera
2010-08-19, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinkomies
Många Svenskar som nappar på att bosätta nånstans där man bland mycket annat löper riskt att bli rånad/misshandlad/våldtagen ect för att man just är Svensk?

Du kan flytta först.

Jag antar att du bor hemma. Folk platsar sig vart fan som helst just nu pga bostadsbristen.

Du löper risk just av den anledningen att av att det är dålig integration. Ts idé med "OVS" är ju att att försöka få bort hållplatser med bara invandrare så vi kan dela med oss av varandras kultur.

Du vill ju inte lösa problemet.
Citera
2010-08-19, 10:47
Medlem
Citat:

HUR svårt kan det va?

Om ingen annan än svenskar hade fått flytta in där så ja, de hade stått tomma.
Sen om detta skulle bevisa att svenskar är rasister får stå för dig.

Nog för att ingen gillar att bo i dessa ghetton pga att de inte känns hemtrevliga, men det samma hade gällt för ett trevligt område som var invandrartätt.

Det handlar om att det går inte bo med dem, hade du provat hade du förstått, och om du provat och gillat det så är du kanske likadan som dem.

Tror det är för stor kulturkrock.
Citera
2010-08-19, 10:53
Medlem
Sanningen är den att svenskar och första generationens irakier och somalier kan inte bo sida vid sida, de är helt enkelt för onda och råa.

Med det sagt så är jag övertygad om att det är de värsta som kommer hit och att det naturligtvis finns goda och fina människor av alla nationaliteter.
Citera
2010-08-19, 12:34
Medlem
Jafan89s avatar
emh... nej... jag står över för jag vill kunna vara gå ut utan att riskera bli rånad eller kanske tilloch med bli våldtagen av någon bög arab/neger.

Men du får gärna flytta först och sedan berätta hur det gått med allt!
Citera
2010-08-19, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
emh... nej... jag står över för jag vill kunna vara gå ut utan att riskera bli rånad eller kanske tilloch med bli våldtagen av någon bög arab/neger.

Men du får gärna flytta först och sedan berätta hur det gått med allt!
Du glömde uppäten, tänk på att EU ska importera mer än 50 miljoner niggrer från mörkaste Afrika till Europa.
Många av dessa kan mycket väl vara huvudjägare och kannibaler från exempelvis Kongo, Liberia eller Uganda och hamna i en stad nära dig.
Snart minns vi tillbaka på de glada dagarna då man bara blev rånad, misshandlad och bögtagen.
Citera
2010-08-19, 14:26
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Straybullet
Du glömde uppäten, tänk på att EU ska importera mer än 50 miljoner niggrer från mörkaste Afrika till Europa.
Många av dessa kan mycket väl vara huvudjägare och kannibaler från exempelvis Kongo, Liberia eller Uganda och hamna i en stad nära dig.
Snart minns vi tillbaka på de glada dagarna då man bara blev rånad, misshandlad och bögtagen.

Haha... om man ser tillbaka i tiden så tyckte de föregående generationerna att småstölder och en och annan misshandel var farligt, saker som överfallsvåldtäkt fanns inte och de kunde knappt tänka sig det...

Nu är det en del av våran vardag, frågan som kommer upp nu blir: vad kan vi inte tänka oss men som kommer hända om vi fortsätter importera negrer/araber i samma utsträckning som nu? (behöver ej komentera om att det uppstår ett paradox här, för meningen med frågan går fram)

Min gissning blir folkmord på Svenskar.
Citera
2010-08-21, 10:50
Medlem
Man borde faktiskt kvotera in svenskar i invandrartäta förorter. Eller införa någonting liknande allmän värnplikt för etniska svenskar som då får göra ett eller två år i den invandrartäta förorten..
Som svensk skulle man bidra enormt till mångkulturen på detta sätt, och tänk vilken glädje i livet man kan av alla nya intryck man får med sig efter ett par år i den invandrartäta förorten.
Citera
2010-08-21, 11:27
Medlem
Sinkomiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lufsen
Jag antar att du bor hemma. Folk platsar sig vart fan som helst just nu pga bostadsbristen.

Du löper risk just av den anledningen att av att det är dålig integration. Ts idé med "OVS" är ju att att försöka få bort hållplatser med bara invandrare så vi kan dela med oss av varandras kultur.

Du vill ju inte lösa problemet.

Jag vill snarare inte flytta först.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in