2010-08-19, 01:45
Bannlyst
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2102183/svensk-sokte-asyl-i-danmark

Vet inte hans skäl, mne jag håller med om att Sverige och många av oss svenskar är efterblivna stolpskott som förstör detta landet på olika sätt med vår dumhet. Inte märkligt alls att SD kommer framåt i politiken när allt är åt helvete i detta landet.

Vad tycker ni om denna historia kopplat till hur det ser ut i Sverige? Danmark är fan mycket bättre land och vi skåningar borde bryta oss loss från Sverige.
Citera
2010-08-19, 01:46
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=YlTukY9fV9Y
Citera
2010-08-19, 01:46
Medlem
Vattenspanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
Vad tycker ni om denna historia kopplat till hur det ser ut i Sverige? Danmark är fan mycket bättre land och vi skåningar borde bryta oss loss från Sverige.

Det skulle resten av landet uppskatta mer än skåningarna skulle jag tro.
Citera
2010-08-19, 01:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann

Ja, så kan ni ha era muslimproblem som ni tagit hit. Danmark vårt moderland gör allt för att ha ett bra land till skillnad från svenskarna som fuckar upp allt.
Citera
2010-08-19, 01:49
Medlem
Leif Ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4570
http://www.expressen.se/Nyheter/1.2102183/svensk-sokte-asyl-i-danmark

Vet inte hans skäl, mne jag håller med om att Sverige och många av oss svenskar är efterblivna stolpskott som förstör detta landet på olika sätt med vår dumhet. Inte märkligt alls att SD kommer framåt i politiken när allt är åt helvete i detta landet.

Rubriken är lögn. Läser man artiklen så får man veta att det inte var en svensk utan en invandrare av den mer otacksamma sorten.
Citera
2010-08-19, 01:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Leif D
Rubriken är lögn. Läser man artiklen så får man veta att det inte var en svensk utan en invandrare av den mer otacksamma sorten.

Ja jag vet, han var visst medborgare i Sverige 1998. Bara skoja om Sverige, även om landet är efterblivet med halalkött i svenska affärer osv osv.

Men han kan väl inte vara en muslim typ, för då är ju Sverige bättre land att flyt till än Danmark. Kanske någon europeisk invandrare.
Citera
2010-08-19, 01:55
Medlem
Trustys avatar
Det kanske är en invandrare som ser att landet håller på att spåra ur.
Citera
2010-08-19, 01:59
Medlem
Tuli Kupferbergs avatar
Troligtvis en kristen arab som flydde undan forfoljelse av muslimer och nu blir mer forfoljd i sitt nya hemland.
Citera
2010-08-19, 02:02
Medlem
menjagphilips avatar
Killen är ju minst efterbliven om han söker asyl i Danmark med svensk medborgarskap.
Citera
2010-08-19, 02:17
Medlem
drdracula141s avatar
Funderar på att göra samma sak om Sossarna vinner valet. Tål inte Socialdemokrater! Är det ett gitligt skäl för att söka asyl i Danmark? Sitter gärna i flykting förläggning ett tag. Detta är enbart om Svamp vinner valet.
Citera
2010-08-19, 03:53
Medlem
Tord_Ywels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vattenspann

Då är det väl bra att det finns saker som projektet Gräv Bort Skåne som har som mål att fysiskt separera skåne från det riktiga Svenska fastlandet även om arbetet inte direkt verkar gå med rasande fart
Citera
2010-08-19, 04:25
Bannlyst
Danmark är inte bättre än Sverige.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem