Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2004-05-19, 15:43
Medlem
Varför i hela friden har ni inte klickbara länkar i detta forum längre?
Ja ,jag vet att ni själva skriver "Det skall vara så tills vidare, det är INGET fel."

Men jag tycker att man borde kunna få en förklaring varför så nu är fallet.
Det känns rent utsagt billigt att ha det på detta sättet,och det är ju inte bara jag som tycker så. Kom nu med en förklaring.........
Citera
2004-05-19, 15:46
Medlem
Micheys avatar
kan bara hålla med....crap!
Citera
2004-05-19, 15:47
Bannlyst
fan vad ni tjötar om länkar hit o dit..
Citera
2004-05-19, 16:18
Medlem
ahlmans avatar
Men det kanske finns en sökfunktion på det här forumet, som fortfarande är kvar!

Det här är tråd nummer 11 i ordningen om de förbaskade länkarna, om jag inte minns fel.
:mad:

Anledningen är helt enkelt säkerheten, det blir svårare för berörda myndigheter/människor/whatever att bråka med Flashback om Flashback inte direkt länkar till olagliga grejer.

Alltså ett sätt att kringgå lagen en smula.

Ladda ner ett sånt där fiffigt program som det skyltas med i ungefär loika många trådar som länkproblemet i sig så blir du glad igen. Okej?
Citera
2004-05-19, 17:55
Medlem
Så tanken varför det inte är klickbara länkar är därför det blir då svårare för berörda myndigheter/människor/whatever att bråka med Flashback om Flashback inte direkt länkar till olagliga grejer.

Men ändå säjer Flashback att det kommer att vara så här tills vidare....betyder det då kanske att dom kommer att ändra på detta?!

Ja ja......Får väl lov att nöja mig med detta svar
Citera
2004-05-19, 17:58
Bannlyst
http://217.75.104.59/scandinavia/showthread.php?t=119194

Så enkelt är det ju, det finns ju program för fixa detta, förstår inte varför man behöver gnälla över det då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in