2010-08-17, 19:59
Medlem
lakrisal90s avatar
Tjena. Idag, som vanligt, körde jag tungt på biceps och triceps och fick riktigt ont bakom bröstmusklerna - lungorna. Svårt att avgöra. Känns vid tunga inandningar.

Kan detta bero på överansträngning eller stress? Kännt detta förr.
Citera
2010-08-17, 20:09
Medlem
159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakrisal90
Tjena. Idag, som vanligt, körde jag tungt på biceps och triceps och fick riktigt ont bakom bröstmusklerna - lungorna. Svårt att avgöra. Känns vid tunga inandningar.

Kan detta bero på överansträngning eller stress? Kännt detta förr.

Hade du värmt upp tillräckligt innan? Annars beror det nog på, som du säger överansträngning.
Citera
2010-08-17, 20:15
Medlem
lakrisal90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 159
Hade du värmt upp tillräckligt innan? Annars beror det nog på, som du säger överansträngning.

Jag kör väl inte världens mest avancerade uppvärmning, 2 set med hälften av max 10 reps kanske.
Citera
2010-08-17, 20:17
Medlem
159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lakrisal90
Jag kör väl inte världens mest avancerade uppvärmning, 2 set med hälften av max 10 reps kanske.
Vilken muskelgrupp man än tränar är det superviktigt att värma upp. Vad jag än ska träna kör jag alltid 10 min på löpband eller crosstrainer. Kände också en smärta i lungorna förut men lade på 5 min av uppvärminingen och sen försvann det. Det är la värt att testa i alla fall?
Citera
2010-08-17, 20:21
Medlem
Bankdosas avatar
Hade någon liknade symptom för ett par veckor sedan. Kunde inte andas till 100%, böja mig eller ens vrida mig innan det smärtade i bröstet. Jag hade tydligen fått någon inflammation i muskulaturen mellan revbenen. Inget farligt och går över av sig självt efter ett par dagars vila.
Citera
2010-08-17, 20:49
Medlem
lakrisal90s avatar
I vilket fall så ska jag testa båda av era svar Hjälper inte det så är döden nära! Tack
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in