2010-08-17, 08:04
Bannlyst
Rödingarna har ju sin blogg alliansfritt

http://www.alliansfrittsverige.nu/

Hur kommer det sig jag inte ser något liknande mot svampfritt? (s)(v)a(mp)

Med någon domän som svampfritt.se svampfritt.nu

Finns ju ideliga högeranhängare här, någon som känner sig sugen att driva sån sida? Där man bla skulle kunna konfrontera rödingarnas hyckleri och lögner? Som när dom klagar på arbetslösheten konfronterar man arbetslösheten när dom hade makten?

Eller när dom klagar på utförsäkrade, att man påminner hur många dom själva utförsäkrade? OSV

Sån sida saknar jag som högeranhängare, visst vi har ju redan sidor som fria tider, men inte 100% angriper svamp infektionspolitik som alliansfritt gör.

Deras uppgift är endast att hänga ut borgarna som negativt, samma sak med svamp, häng ut rödingarna endast negativt? För rödingar kan ju inte ta debatt med siffror och fakta?
Citera
2010-08-17, 10:00
Medlem
Det du beskriver är något jag ser som ett stort problem.
Så har det alltid varit.
Vänsterfolket samlar sig kring sin lägereld med töntiga sånger om hur orättvist allt är, medan vi som är höger är mer individualister och kan ta han om oss själva och därför inte samlar oss på samma sätt.
Vi har inte behovet av att se allt som "vi mot de andra".
Citera
2010-08-17, 10:25
Medlem
BandieraRossas avatar
Varifrån kommer a:et i (s)(v)a(mp)?
Citera
2010-08-17, 10:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dahla77
Så har det alltid varit.
Vänsterfolket samlar sig kring sin lägereld med töntiga sånger om hur orättvist allt är, medan vi som är höger är mer individualister och kan ta han om oss själva och därför inte samlar oss på samma sätt.

När man försöker debattera med rödingar som är anhängare med bla alliansfritt så är det som att debattera mot en vägg

Nu gnäller ju rödingarna på alliansfritt om de 2 folkpartiester som är aktiv politiker samtidigt som dom är anställda av media och hängs ut, direkt är gamarna på sina kadaver

Men när Margareta Winberg begår en värre skandal att inte betala skatt, tystnad

Det krävs så lite från rödingaran att reagera så mycket mot borgarna, det krävs så mycket för att rödingarna ska reagera mot andra rödingar

Därför hade svampfritt varit ett bra alternativ för oss högeranhängare
Citera
2010-08-17, 13:31
Medlem
Andersdamaans avatar
Låter som ett bra initiativ tycker jag. Kör hårt!
Citera
2010-08-17, 13:58
Medlem
Luposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dahla77
Så har det alltid varit.
Nu står vi inför den värsta katastrofen någonsin med Mona Sahlin som statsminister är det kanske dags att göra någonting. All heder åt dem som bemödar sig att på eget bevåg köpa Toblerone och kasta på Mona men det skulle gå att göra mer. Tråden där vi hjälper svamparna med valaffischer kan mynna ut i en gemensam aktion där ett fåtal affischer sprids i en sådan omfattning att det får medialt genomslag. Redan har ett förslag från den tråden uppmärksammats och bidragit till folkbildning kring Mona Sahlins nästintill kriminella förflutna.

Jag har aldrig engagerat mig politiskt på något sätt men skulle gärna delta i en anti-Mona-kampanj eftersom ingenting i svensk politik känts så angeläget som att vi slipper Mona Sahlin som statsminister.
Citera
2010-08-17, 17:00
Bannlyst
http://www.tobleronepolitik.com/ !!!!!
Citera
2010-08-17, 17:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BandieraRossa
Varifrån kommer a:et i (s)(v)a(mp)?
anarki, apokalypsen, aids. Det är bara att välja
Citera