Ja så långt har det gått i sossarnas Malmö att man beslutat att ta bort personnummer för att försvåra för polisen att hitta och avvisa illegala invandrare genom att begära ut uppgifter från borgerliga vigslar. Att aktivt motarbeta polisens arbete är det ursäktligt eller ens lagligt? http://www.sydsvenskan.se/malmo/article1204268/kommunen-slutar-lamna-ut-uppgifter.html
Man anar politiska motiv bakom Bärrings beslut, är det månna Ilmar som trar i trådarna? Politiker är dock kända för att strunta i de lagar som inte är bekväma, bättre än så här går det inte att röstfiska i Malmö.
Asylsökande som söker uppehålltillstånd, saknar papper, men som inte tagit sig in olagligt, som inte valt att gömma sig, valt att jobba svart, inte betala skatt.
Detta försvarar idioterna med pappreslös
Och raka motsatsen blir ju att tagit sig in olagligt, jobba svart, inte betala skatt, ska ha gratis tand och sjukvård
Jag blir ÄCKLAD!
Om Malmö Kommun känner till och är medvetna om att det finns illegala flyktingar som befinner sig olagligt i Malmö och har deras personnummer
Försvarar dom inte en brottsling då? Som att någon rånat en bank och gömmer sig och jag vet var rånare men jag uppger detta inte till polisen? Då är ju jag medbrottsling?
Illegala begår ju brottet att befinna sig olagligt?
äntligen börjar bevisen hopa sig om att dessa "anti-rasister" inte är annat än psyksjuka idioter som skiter i lag och rätt sa länge dom anser sig ha rätt.
Sossarna gör allt i sin makt för att gräva sin egen grav, men om man skall vara ärlig sa rimmar detta väl med sossarnas ide om att straff är inget man i Sverige ska ha, brottslingar ska släppas fria direkt eftersom dom bara skadar etniska svenska människor, och det är inget sossarna har nagot emot.
Tyvärr är detta det sista valsen till den psyksjuka och verklighetsfranvända epok sverige steg in i i mitten av 1970 talet.
Att de flesta som kommer hit faktiskt har personuppgifter, som kommunerna registrerar? Men när dom får avslag på uppehålltillstånd vägrar dom skriva ner det eller avvaktan på uppehålltillstånd?
Sen gömmer dom sig i några år, får stanna, vips så dyker personnumret upp?
SVT Aktuellt tog upp MP ger upp kravet om amnesti, jag blir äcklad av detta!
Det är som MP skulle försvara våldtäktsmän och pedofiler som begått brott och dom vet ar dom gömmer sig!
Precis samma sak gör Malmö Kommun!
Jag blir äcklad dessa politiker inte kan ha en öppen debatt om migration, för att hoppa på SD att vara rasister!
Det var även debatt mellan liberala ungdomsförbundet och grön ungdoms maria ferm, jag behöver väl knappst inte gå in på vad hon sa?
Nån som känner sig för att anmäla Malmö Kommun för att medvetet gömma flyktingar och försvåra polisens utredning?
Att veta om var illegala flyktingar beter sig, inte uppge det för polisen, anser jag är lika relevant som jag vet att någon rånat en bank och var han gömmer sig men inte upplyser det
I båda fallen är man väl medbrottslyng att skydda en annan brottsling?
Att ta sig in och stanna olagligt är ett brott!
Senast redigerad av Deaeus 2010-08-17 kl. 09:49.
Tyvärr lär inget ändras heller förrän det blir inbördeskrig. Detta beror på, att innan och även idag var/är det korkade svennebananer som röstar fram sossarna och kommunisterna till makten år efter år i Malmö. Nu med ökad inflyttning av fr a muslimer så lär sossarna få deras röster fram till dagen när sharia införs.
Bara igår när jag skulle handla billig kyckling på Netto enligt annonsen, så visade sig att detta var halalkött, trots att det är mest svenskar/icke-muslimer som handlar där. Helt fucked up vilket jävla samhälle!
Seså, inte bry sig om sådana petitesser. Snart börjar Malmöfestivalen. Titta vilken härlig mångkulturell stad. Mat från all världens hörn. Vi är så nöjda och glada. Youtube - ”Malmö känns som ett arabland”