2010-08-17, 10:19
Medlem
öpöz000rs avatar
Ny forskning visar att det för män faktiskt är möjligt att säga nej till sex. Se det som ett ypperligt tillfälle att träna.
Citera
2010-08-17, 10:30
Medlem
cupcakemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Ny forskning visar att det för män faktiskt är möjligt att säga nej till sex. Se det som ett ypperligt tillfälle att träna.

källa?
Citera
2010-08-17, 10:52
Medlem
Spoofers avatar
Om man nu tänker efter lite så borde du faktiskt ta det som skickas din väg. Eftersom du skulle på en "Forever Young"-festival så tror jag knappast det är fitta som kommer kastas på dig, snarare gigantiska kukar som körs ner i din hals på travande band.

Hennes stil är ju störtskön, du har väl känt henne tidigare? Knulla på för fan.
Citera
2010-08-17, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r

Niice, då kan alla otrogna män använda de som ursäkt i fortsättningen
Citera
2010-08-17, 11:23
Medlem
Taluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JAG ÄR UNIK
du måste skämta?
Haha! Nej fan, jag var precis på väg att skriva ett exakt lika inlägg, men såg att cupcakeman redan hann ifrågasätta. Vill också veta vad som häranlett ett sådant uttalande. Förstår liksom inte ens vad det betyder... "Män kan säga nej till sex"... vad tusan betyder det, liksom? Finns inte inom min världsbild

Jag hajjar TS linje, men han måste vara tydlig. Är han inte intresserad får han medan han ännu kan och inte blir för inledd på "seckset", bara förklara att han inte vill göra något sådant men att öl och reguljärt umgänge kan vara välkommet.
Citera
2010-08-17, 11:33
Medlem
Mikkäjävvels avatar
Varför ska fittan behöva lida, bara för att bruden är ful?

Kör på!
Citera
2010-08-17, 11:37
Medlem
andyboys avatar
Menar du att hon ska komma undan bara för att hon är ful?

Diskriminera inte fula brudar, sätt henne.
Citera
2010-08-17, 11:49
Medlem
heeliumapas avatar
Du måste ju inte knulla henne? Men om du vill vara på den säkra sidan så lås dörren och säg att du sitter inne med rännskita och magont, funkar alltid!
Citera
2010-08-17, 12:16
Medlem
Aristaeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heeliumapa
Du måste ju inte knulla henne? Men om du vill vara på den säkra sidan så lås dörren och säg att du sitter inne med rännskita och magont, funkar alltid!

Inga mer tips? Typ hur man ska göra för att undvika att förlora pengar i börskraschen 2008.
Citera
2010-08-17, 12:23
Medlem
Om det bjuds ftta är det bara att ta emot. Blir hon kär och sån shit är det bara att dravla om att du har känsolr i ditt x och så. Då drar hon lika fort som hon kom.
Citera
2010-08-17, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tältpinne
Om hon är trevlig kan ni väl babbla lite och ta ett järn, du behöver inte knulla henne.
Jo, detta är obligatoriskt när kvinnor kommer på besök.
Citera
2010-08-17, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pradaklon
Ok, vet inte om det här är rätt forum men på sätt och vis har det med relationer att göra och det är väldigt akut. Det är nämligen så att en gammal kompis till mig har flyttat sedan ett år tillbaka. Vi har inte haft så god kontakt under den tiden, men när jag skrev att jag ska besöka Forever Young-festivalen på Facebook såg hon uppenbarligen det och skrev att hon också skulle dit. Ett par minuter senare har jag ett PM från henne med hennes mobilnummer och meddelandet "Hej såg du ska till FY-festivalen, jag också så vore trevligt att ses där över några öl". Så man kan ju tänka sig vad hon vill
Dessvärre vet jag inte vad jag tycker om henne, hon är väl rätt snäll men inte världens pingla. Och jag blev jävligt rädd när jag nyligen fick ett sms av henne som löd: "Ses snart, är hos dig om 50. Har med mig alkohol!" ... så, vad tycker ni jag ska göra?
Men herregud, säg att du inte är hemma just nu. Om du verkligen inte vill träffa henne dvs
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in