2010-08-16, 22:05
Bannlyst
zup, nu e det så att min brud fått en lya i skultorp (skövde) och funderar på att flytta in hos henne, jag bor i trollhättan och röker en hel del, själva frågan är ju om det fins nån därute som vet hur utvecklat det är med röka i skövde, har hört att i ryd så röks det mkt men hade vart fet om skultorpborna hade grejjer så man slipper åka runt och leta efter buds ore brown liksom, kanske ska man fråga nån bum ute på gatan hehe, ne men hade varit soft och veta om jag behöver oroa mig om att skövde e torrt för det mesta , pz!
2010-08-16, 22:18
Bannlyst
En polare sa att det hänger en del folk i hasslum typ vid friskis&svettis under kvällar och helger, kanske kan pröva den vägen? bor i ryd själv. Har inte sett så mycket action här ute, tror det är mer en myt bara för att det bor invandrare här. men jag är ju inte jätteinvigd i drogkretsen...... Good hunting
2010-08-16, 22:20
Bannlyst
haha, det blir till och lukta sig fram tills man hittar en misstänkt som röker , the hunt is on!
2010-08-16, 22:35
Medlem
exades avatar
du får försöka hitta mig
2010-08-16, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av exade
du får försöka hitta mig
haha hide and seek xD. jag hittar allt nån, man känner igen rökare ....för det mesta iafl!
2010-08-16, 22:40
Medlem
SpirituzSanctis avatar
Finns bra med röka i Skövde, har hämtat riktigt bra röka från den staden.
2010-08-16, 22:48
Medlem
Skövde är inte många mil från Mariestad, där finns det alltid.
2010-08-16, 22:50
Medlem
nrasserps avatar
Det finns! Ibland ibland och ibland även
2010-08-16, 22:51
Medlem
expanders avatar
Seek and you will find... samlingstråden om tillgång i respektive stad.
This baby is going bye bye.

Tråd låst
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in