Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2010-08-16, 18:26
Medlem
different_trips avatar
Hej.

Här sitter jag och är fullkomligt galen.
Mitt lösenord till hotmail och därmed till msn fungerar inte.
Byta lösenord för några dagar sedan, har provat det nya och det gamla utan resultat. Jag provade senast igår, då fungerade det inte - då skrev jag det långsamt och vips så var jag inloggad, tänkte givetvis inte mer på det utan stängde ner datorn under natten.

Hemliga frågan är bara till att glömma eftersom det var åratal sedan jag svarade på den. Alternativ mail är härligt nog borttagen och med min egen mail som enda alternativ.

Kan man vända sig någonstans eller är detta kontot helt rökt? Har suttit och slagit in kombinationer i över 2 timmar utan resultat.
Citera
2010-08-16, 19:01
Medlem
superpandans avatar
Ja, du kan ju vända dig till SUPPORTEN?! Eller varför inte SÖKA här på flashback?
Citera
2010-08-16, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
då skrev jag det långsamt och vips så var jag inloggad
Någon tangent som är trög på tangentbordet?
Citera
2010-08-16, 20:16
Medlem
different_trips avatar
Citat:
Ursprungligen postat av superpandan
Ja, du kan ju vända dig till SUPPORTEN?! Eller varför inte SÖKA här på flashback?

Finns ingen support som kan hjälpa mig.

Citat:
Ursprungligen postat av leect2
Någon tangent som är trög på tangentbordet?

Nix.

Det som gör mig rosenrasande är att jag använt lösenordet till att logga in i 5 dagar utan problem sen helt plötsligt funkar det inte. Har samma lösenord på några andra applikationer där det funkar utan problem. Datorn är fri från virus och keyloggers.
Citera
2010-08-16, 20:18
Medlem
Finns 100 likadana trådar, och förväntar du dig att nån på flashback ska spotta ut lösenordet åt dig? Maila deras support.. Inte svårare än så.
Citera
2010-08-16, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Finns ingen support som kan hjälpa mig.

Herregud, hur jävla SVÅRT kan det vara att SÖKA? Tog mig en sekund.. https://windowslivehelp.com/PasswordReset.aspx
Citera
2010-08-16, 21:49
Medlem
Ta bort CAPSLOCK, problemet löst!
Citera
2010-08-17, 01:15
Medlem
RollerBoySEs avatar
IT-säk -> Windows

/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera