2010-08-16, 09:50
Medlem
Cassandraas avatar
Hejsan

Skulle behöva någon som kan tvätta min bil idag...Det jag söker är att jag kan åka in med bilen, sitta och vänta någon timme och sen åka hem, vill inte lämna ifrån mig bilen hela dagen...Har tvättat bilen en gång sen jag köpte den och då på OKQ8 vid slussen, men den hallen var rätt kass, så nu vill jag att något seriöst bolag (alltså inte Muhammeds livs och tvätt) som avfettar och och gör den fin, pris är mindre viktigt....

Finns det något fint ställe i Stockholm som ni kan rekommendera?

EDIT: Ringde glowcar, dom kunde knappt svenska, ska man vara orolig för det? Vad är era erfarenheter?
Senast redigerad av Cassandraa 2010-08-16 kl. 10:37.
Citera
2010-08-16, 11:57
Medlem
Meanr du tvätta som i att ta fram vattenslangen hinken och svampen och göra bilen ren och sedan skinna den torr?
Dammsuga och putsa av inne och sedan vara klar?
Eller menar du en firma som ska förutom ovanstående även ska motortvätta klädseltvätta och maskinpolera och försegla lacken?
Tvätta blien kan jag göra åt dig,och inte är jag så dyr heller

Pelle
Citera
2010-08-16, 15:41
Medlem
Apan-N1s avatar
Scania borta i jordbro har tvätt och egen tvättare som gör ett okej jobb.
Ta och hör med dom, kan ju löna sig.
Citera
2010-08-16, 16:23
Medlem
serbers avatar
http://www.mycar.nu/ tex

Har ingen erfarenhet men det finns massor med rekondfirmor i Sthlm där dom kan göra massor för bilen.
Citera
2010-08-16, 23:05
Medlem
TheMPGs avatar
Nu skriver du ju inte vilken del av sthlm du bor i, men jag brukar lämna in bilen på gamla hydromacken i kalhäll (korsningen enköpingsvägen/källtorpsvägen)
Citera
2010-08-21, 18:46
Bannlyst
mr cap är bra
Citera
2010-08-21, 20:29
Medlem
Lugini3s avatar
Finns ju automattvätt annars, tar ju inte många minuter. Sen är resultatet en annan fråga.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in