2010-08-16, 00:42
Bannlyst
är det sant att en del personer med ADHD har mer "behov" av sex än andra?

finns det någon här som har ADHD och känner igen sig litet?

eller kan beskriva något annat sätt ADHD kan påverka sexualiteten?

tacksam för svar.
Citera
2010-08-16, 00:46
Medlem
är det sant att en del personer som inte har ADHD har mer "behov" av sex än andra?
Citera
2010-08-16, 00:50
Medlem
olucks avatar
nej, tror inte på det här
Citera
2010-08-16, 01:13
Medlem
SummerWines avatar
Jag tänker väl isf att dom har svårt att kontrollera sina impulser och på så sätt ger vika för lusten?
Citera
2010-08-16, 01:19
Bannlyst
Skulle nog kunna stämma. Har en barndomskompis med ADHD som nästan alltid är kåt och tar fram ballen lite då och då. Bör tilläggas att hans kuk är 19 cm och riktigt fet.
Citera
2010-08-16, 01:52
Medlem
avgns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av waicen
Skulle nog kunna stämma. Har en barndomskompis med ADHD som nästan alltid är kåt och tar fram ballen lite då och då. Bör tilläggas att hans kuk är 19 cm och riktigt fet.
Så du tog fram måttbandet ?
Citera
2010-08-16, 02:30
Medlem
Jag kan också tänka mig att de är både mer impulsiva och kanske har svårt att behålla en partner och därför knullar runt mer.
Citera
2010-08-16, 02:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aliquis
Jag kan också tänka mig att de är både mer impulsiva och kanske har svårt att behålla en partner och därför knullar runt mer.

kan säga att det inte är sant. det är olika från person till person, precis som med det mesta i livet!
Citera
2010-08-16, 08:10
Medlem
KingPsychedelics avatar
Har haft en flickvän med adhd, det var en kortare relation, men vi hade underbart mkt sex, och hon gillde att aktivera sig, gällde inte bara sex, utan det mesta, men ja hon var mer sexuellt aktiv än de andra jag haft, mkt mer på, tog initiativ etc.
Citera
2010-08-16, 11:09
Medlem
Jag har ADHD och på mig stämmer det iaf

Bra sex är fan det bästa som finns!
Kan knulla 5 gånger per dag och fortfarande vara sugen. Min pojkvän blev lite "mätt" efter ett tag för det var alltid jag som tog insiativet. Så nu har jag fått coola ner mig så han också ska hinna känna sig kåt

Fast sexlusten och alla impulser blev mindre när jag började äta concerta (koncentrations höjande medicin) Lite tråkigt på ett sätt men skönt på så många andra. Sexet blir så mycket bättre när man bara har det 1-2 gånger per dag + lite avsugningar och retning. Men dom dagarna jag inte tar medicin, då jävlar

Men som sagt det är bara jag + andra adhd människor jag känner. Alla är ju olika som individer
Citera
2010-08-16, 12:36
Medlem
Roxanas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avgn
Så du tog fram måttbandet ?

Vad fan ska man annars göra? Slänger någon upp kuken på köksbordet gång på gång så blir det ju mätning till slut.
Citera
2010-08-16, 12:37
Medlem
Roxanas avatar
onT: mitt ex har ADHD men inte jag. När vi var tillsammans ville jag ha sex oftare än vad han ville.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in