• 1
  • 2
2010-08-17, 00:57
Medlem
baaarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennie.
Om han skulle dansa stridsdans eller äta spädbarn i det där klippet, skulle du då göra detsamma och hoppas att det gör så att du hoppar lika högt som honom? Du kan inte hålla på och titta på hur LeBron tränar (refererar här till en annan tråd som du startat) och tänka att det är så även du måste träna. Med stretchingen blir det här tänket ännu farligare. Stretchar gör man när man av olika anledningar behöver förlänga olika muskler - man gör det inte bara för att en före detta NBA-spelare gör det.

Stretcha aldrig innan träning och tävling. Många höjdhoppare undviker att stretcha helt och hållet under träning och tävling för att de inte vill riskera att deras kära spänstförmåga försämras. Jag tycker att du borde göra detsamma.

alright, så som du säger, bör jag inte alls strecha Bara att köra själv i gymet och kämpa där ?
Citera
2010-08-17, 06:29
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baaarry
alright, så som du säger, bör jag inte alls strecha Bara att köra själv i gymet och kämpa där ?
Nej, det säger jag inte. Det jag säger är att du stretchar om du behöver stretcha, men att du inte stretchar bara för att någon säger att stretcha är något som man "ska" göra. I vilket fall ska du definitivt inte göra det innan träning eller tävling.

Ja, det är allt på tiden att du söker dig till ett gym nu. Jag har ju bara tjatat på dig om det i typ ett halvår.
Citera
2010-08-17, 14:21
Medlem
baaarrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kennie.
Nej, det säger jag inte. Det jag säger är att du stretchar om du behöver stretcha, men att du inte stretchar bara för att någon säger att stretcha är något som man "ska" göra. I vilket fall ska du definitivt inte göra det innan träning eller tävling.

Ja, det är allt på tiden att du söker dig till ett gym nu. Jag har ju bara tjatat på dig om det i typ ett halvår.

Håller nog med dig:P hehe. är nu 100% säker på att göra de nästa sommarlov, Pga. nu har jag tränat hela sommarlovet bara på basket då. så tar jag nästa år gym. ! Tack Kennie! Underbar snubbe !
Citera
2010-08-17, 16:58
Medlem
Kennie.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baaarry
Håller nog med dig:P hehe. är nu 100% säker på att göra de nästa sommarlov, Pga. nu har jag tränat hela sommarlovet bara på basket då. så tar jag nästa år gym. ! Tack Kennie! Underbar snubbe !
Alldeles fantastisk. Kul att du inser det.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in