2013-10-08, 16:06
Medlem
Gick mycket över förväntan!

-4,6 kg på 11 dagar
-2cm i midjan

Sen har jag massa siffror från den där fruktade tången också. Men allt var bra,
Fettprocenten hade minskat med 2,5%.

Dom här 11 dagarna måste varit utrensning deluxe, nu undrar jag hur nästa två veckors etapp kommer gå. För nu måste jag ju lägga på träning för att nå bra resultat nästa gång också!

Over and out /mensmonstret
Citera
2013-10-13, 12:32
Medlem
Dagarna flyter på, maten lika så, kör på kostrådgivarens schema. Har två valfria mål i veckan så i helgen har jag ätit 8 tacochips och 1 bröd som extra grejer.

Det enda som känns jobbigt är att jag inte kommer igång med träningen, behöver en spark i röven.

Har firat en 1-åring nu också, shit va tiden springer iväg! Men no cake for me, fyller snart år själv också men i år kör vi tårtfritt.
Citera
2013-10-13, 17:41
Medlem
LCRs avatar
Bra kämpat Det är inte lätt med småbarn, men det blir lättare med tiden
Citera
2025-02-26, 20:21
Medlem
Kul och skrämmande att hitta de här dryga decenniet senare 😅
Citera
2025-02-27, 15:48
Medlem
GertBennys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flizz
Kul och skrämmande att hitta de här dryga decenniet senare 😅

Hur gick det då så här en 15 år senare? Fick du mer muskler och ett sexy ass som du skrev i början var målet?
Citera
2025-03-01, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Hur gick det då så här en 15 år senare? Fick du mer muskler och ett sexy ass som du skrev i början var målet?

Är då definitivt i bättre fysiskt nu än för 15 år sedan. Hade väl gärna haft mer muskler men väger 79 kg nu och har klarat både 8 mils fjällvandring och att bestiga Kebnekaise 😁

Däremot har de psykiskt varit tuffare genom alla år där de kostat på med den destruktiva relationen så var med barnens pappa. Ska snart påbörja behandling för komplex PTSD.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in