2011-06-16, 08:50
Medlem
Note to myself: ta med ett jävla skärp till jobbet, byxorna sitter inte tajt längre och du din late fan spenderar mer tid på att dra upp dom än att packa grejer, SKÄRPNING!!
Citera
2011-06-16, 09:13
Medlem
Jamaicabananers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flizz
Note to myself: ta med ett jävla skärp till jobbet, byxorna sitter inte tajt längre och du din late fan spenderar mer tid på att dra upp dom än att packa grejer, SKÄRPNING!!

Om du jobbar med att packa upp saker, varför ens ha byxor över huvud taget? Byxor är i många fall rätt överflödigt.

Ett gott tecken är det i alla fall.
Citera
2011-06-16, 11:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jamaicabananer
Om du jobbar med att packa upp saker, varför ens ha byxor över huvud taget? Byxor är i många fall rätt överflödigt.

Ett gott tecken är det i alla fall.

Jobbar i ett sterilt område min underkropp är på många sätt inte speciellt steril.
Jo de måste jag säga att det är om två veckor hade jag tänkt byta ner mig en eller två storlekar.
Citera
2011-06-16, 11:54
Medlem
Har ju glömt berätta att jag faktiskt hittat bevis på att jag vägt över 100, 100,4 kg vägde jag i början på 2009, fy fan säger jag bara. Jag känner mig som en strandad blåval nu fatta hur stor jag va då.

Ska skala borr mellan 6-8 kilo nu under tiden jag jobbar här (till 17 aug), hade jag tänkt i alla fall.
Skulle vara jävligt najs att kunna stoltsera med att ha gått ner 20 kg.

Kcal in än sålänge: 850
Citera
2011-06-20, 08:44
Medlem
Har varit borta nu ett tag pga barnafödande, ja alltså inte från mitt håll utan min bästa kompis.

Har räknat ihop dessa dagar och borde landa kring 5000 kcal.
Alltså sammanlagt 15710 kcal.

Körde utan piller ihelgen då det blev lite tvärt upp till Norrland och jag säger bara fy fan vilken trött människa jag är utan dessa. Jag hade ALDRIG klarat av att jobba 8 timmar, det blir att fortsätta inlands samma grejer jag kört på nu.
Citera
2011-06-21, 08:50
Medlem
Dagarna flyter på kosten ligger mellan 1500-2000 kcal aldrig över 2000 i alla fall. Inget godis slask lr läsk på vardagarna, mår bra förutom att jag börjar bli förskyld.
Tröttheten från helgen är borta, me love pills <3

Ut ligger jag på 1500 kcal per dag förutom det kroppen själ förbränner ( enligt matdagboken 2200 kcal men ja räknar på 1500). Borde ligga 1000 back om dagen i alla fall, har inte vägt mig på ett tag då jag känner mig sjukt uppblåst får de när det blir sist jag kollade låg jag väl kring 87,5 kg.
Citera
2011-07-05, 12:31
Medlem
Reaper123s avatar
Vad händer här då?

Hoppas du ligger i med träning som innan, annars jävlar!
Citera
2011-07-11, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reaper123
Vad händer här då?

Hoppas du ligger i med träning som innan, annars jävlar!

Det är helt sjukt vilken vändning livet kan ta, har fått ett nytt jobb!!
Är numera inköpare, jobbet är king dock väldigt stilla sittande, har skött kosten men träningen njaaaa.
Köpte en motions cykel igår och ska avsluta medlemskapet på gymmet.

Stora förändringar på kort tid, men nu är det dags att ta mitt viktproblem på allvar.
Citera
2011-07-18, 09:33
Medlem
Förra veckan snittade jag -1200 kcal per dag,
Har skärp kosten rejält, träningen njaaaa not so much.
Mitt nya jobb gör mig psykiskt utmattad, men jag älskar det faktum att jag
Blir
Mentalt stimulerad.

Hoppas på en lika bra matvecka denna vecka och hoppas att jag kan klämma in i alla fall två cykelpass till.
Citera
2011-07-18, 10:11
Medlem
LadyQueenObscenes avatar
Jobb är bra grejer när man deffar! Slipper man tänka på mat och hunger. Fortsätt kötta på, om du inte hinner träna kanske du hinner lite promendare eller något iaf?
Citera
2011-07-18, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyQueenObscene
Jobb är bra grejer när man deffar! Slipper man tänka på mat och hunger. Fortsätt kötta på, om du inte hinner träna kanske du hinner lite promendare eller något iaf?

Ja det är fan king, har Liksom hela dagen med mat klar redan innan jag går till jobbet.
Ska jobba på att komma under min platå och när jag firar årsdag med journalen skulle jag vilka ligga kring 85, det går inte fort för mig men jag har då åtminstone inte gått upp allt och börjat fetta i mig saker igen.

Har köpt hem en motions cykel så den ska nötas men första veckan som inköpare då kan jag lova att jag var dödens trött, nu hoppas jag på en bättre träningsvecka
Citera
2011-07-18, 10:34
Medlem
Reaper123s avatar
Bra att du håller koll på maten, för det är ju det som är nyckeln till framgång. Men att få upp flåset är ju bra, men får väl anses som en bonus om du nu har fullt upp på jobbet!

Kör du på så ska du se att din viktplatå är ett minne blått! Extra motivationsboost borde om inte annat vara att jag snart är nere på samma matchvikt som dig!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in