2002-09-25, 18:00
  #13
äldre konto (old)
Ej medlem
ROCKY!!!

Elvis är en liten smutsgrå kopia som är billigt tecknad och sällan rolig. ROCKY RULES!!!! 8)
Citera
2002-09-25, 19:03
  #14
Medlem
Klaus Meines avatar
Larson

Fast inte nu längre då..

Annars är ju Rocky jäkligt bra och Dilbert är kung!
Citera
2002-09-25, 19:18
  #15
äldre konto (old)
Ej medlem
Dilbert förstås, och Hälge är alltid rolig. 8)
Citera
2002-09-25, 21:07
  #16
äldre konto (old)
Ej medlem
MAD !!! den är den bästa !!!!
Citera
2002-09-26, 12:31
  #17
äldre konto (old)
Ej medlem
När jag var lite tyckte jag att Bamse var bäst, sen blev jag tonåring och då tyckte jag att Fantomen. Nu är jag vuxen och tycker att Hälge är bäst.
Citera
2002-09-26, 13:34
  #18
äldre konto (old)
Ej medlem
Krystmarodören är inte så dum.
Citera
2002-09-26, 14:08
  #19
äldre konto (old)
Ej medlem
Kalle Anka så klart! En klassiker :!:
Citera
2002-09-26, 21:13
  #20
äldre konto (old)
Ej medlem
Jättekul, ironiska generationen. Det var kul när det första inlägget valde idiotstrippen Hälge, men det blir lite tröttsamt i förlängningen när jag misstänker att frågan var allvarligt ställd.

Allvarligt nu - vilken serie tycker ni är bäst?

Mina nomineringar för dagen är:

Stripp: The Boondocks
Söndagsserie: Tom the Dancing Bug
Dramatidning, färg: Sandman
Dramatidning, svartvit: Stray Bullets
Grafisk novell: Watchmen
Humortidning, färg: Hate
Humortidning, svartvit: Eightball
Citera
2002-09-26, 21:28
  #21
äldre konto (old)
Ej medlem
Jättekul, ironiska generationen. Det var kul när det första inlägget valde idiotstrippen Hälge, men det blir lite tröttsamt i förlängningen när jag misstänker att frågan var allvarligt ställd.

Allvarligt nu - vilken serie tycker ni är bäst?

Mina nomineringar för dagen är:

Stripp: The Boondocks
Söndagsserie: Tom the Dancing Bug
Dramatidning, färg: Sandman
Dramatidning, svartvit: Stray Bullets
Grafisk novell: Watchmen
Humortidning, färg: Hate
Humortidning, svartvit: Eightball
Citera
2002-09-26, 23:32
  #22
äldre konto (old)
Ej medlem
Gary Larson är ju helt klar ett geni, men en serie som brukade gå i larsontidningen för ett par år sedan var nog ännu vassare: Glen Baxter - en gigant bland giganter...

Watchmen är bra

ASSAR! (tillber) (Jag lyssnar bara på Motorhead i min freestyle och slänger batterierna i naturen / Razor)

Sen har vi ju de belgiska tecknarna man avgudade som barn och fortfarande uppskattar, främst torde vara Herge (Tintin)
Gaston ej att förglömma

Frank Millers Ronin är grym

Från de tidiga tonåren har jag fortfarande kvar ett gäng marveltidningar, främst läste jag de som inriktade sig på Wolverine och Thanos

Grimmy - alla behöver vi skratta ibland

Ace trucking C - stenhård

Dylan - ujuj

Arne Anka - klass

Mimerio - tung japansk depp
Citera
2002-09-27, 02:01
  #23
äldre konto (old)
Ej medlem
Pervo Kris ja, han var skoj. Annars gillar jag Havets hulliganer som fanns i Larson förr, jävligt kul o intelligent humor.
Citera
2002-09-27, 02:03
  #24
äldre konto (old)
Ej medlem
Glömde Ernie, hur jävla bra är inte den? Och Ottifanterna som fanns i gamla Don Martin
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in