Jättekul, ironiska generationen. Det var kul när det första inlägget valde idiotstrippen Hälge, men det blir lite tröttsamt i förlängningen när jag misstänker att frågan var allvarligt ställd.
Allvarligt nu - vilken serie tycker ni är bäst?
Mina nomineringar för dagen är:
Stripp: The Boondocks
Söndagsserie: Tom the Dancing Bug
Dramatidning, färg: Sandman
Dramatidning, svartvit: Stray Bullets
Grafisk novell: Watchmen
Humortidning, färg: Hate
Humortidning, svartvit: Eightball