2010-08-16, 11:09
Medlem
Karbonats avatar
Hot om våld på arbetsplatsen betraktas väl normalt som saklig grund för uppsägning?
Detta kräver dock att din morbror har arbetsledningen på sin sida och att denna agerar genom att säga upp den argsinte muslimen i fråga.

Muslimens hot om att slå din morbror är givetvis brottsligt och går att anmäla till polisen. Rubriceringen av brottet behöver man som anmälare inte bry sig om, den sköter polisen.
Citera
2010-08-16, 11:35
Medlem
Jafan89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rostiga.Sheriffbrickan
Trodde frågestälningen var hur man kunde få mindre bråk på jobbet,

När man låter blattar bli i majoritet (även om de är i minoritet) så blir det altid bråk och jävelskap mkt pgr av att blattar altid tar saker personligt och måste bråka om precis alt hela tiden.

detta är min erfarenhet av att jobba inom industrin i många år,

Utifrån frågeställningen kan man säga att bästa sättet att ha en bra arbetsmiljö med så lite bråk som möjligt är att inte anställa negrer/araber/balkan folk, utan övriga européer.
Är du osäker på ett folkslag, kolla bara på deras samhälle och du kommer få en bra fingervisning.
Citera
2010-08-16, 14:20
Bannlyst
Jag skulle också bli förbannad för texten, men inte hota.
Citera
2010-08-16, 15:25
Medlem
MoogBeats avatar
Detta kan ju bara inte räknas som hets mot folkgrupp. Om nu musslan kände sig "hetsad", så skedde det ju passivt, eftersom din morbror tydligen inte körde upp texten i nyllet på musslan. Det var ju musslan som själv av en händelse råkade se texten. Jag blir så trött när jag hör sånt här och liknande. Anmäl honom för olaga hot.
Citera
2010-08-16, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Extremisten
Jag skulle också bli förbannad för texten, men inte hota.

Det bästa är ju att texten stämmer ganska bra med hur det verkligen ser ut idag...
Citera
2010-08-17, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colibri
Det bästa är ju att texten stämmer ganska bra med hur det verkligen ser ut idag...

NEJ det gör den inte.
Citera
2010-08-17, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spottkobran
NEJ det gör den inte.

Dom flesta terroristerna idag i världen är ju blattar!!, bara puckon och blattar som påstår något annat..

Så vad är du ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in