2010-08-14, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Omnisiens
Händelsen inträffade i utkanten av det nybyggda bostadsområdet ejdern (gamla brädgården), som till 100% befolkas av pensionärer. Polisen spärrade av området och cirkulerade med bilar och motorcykel.

Polisen har även varit i området idag och knackat dörr.

Flickan skulle tydligen ha varit ute och rastat hunden.

Fan där nere, min mormor bor där nere. Då har det hänt bakom det jävla berget/kullen.
Citera
2010-08-14, 23:47
Medlem
Fyrkantig_bolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebsun
Vem är det? har missat han

Nån snubbe som var på ett 20-tal barn i sthlm för 13 år sedan tydligen..trodde att det var 5-6 år sen men tiden går visst snabbare än jag trodde märkte jag när jag sökte lite
Senast redigerad av Fyrkantig_boll 2010-08-14 kl. 23:50.
Citera
2010-08-14, 23:54
Medlem
MrOSs avatar
Min gammelfarmor bor ju där, men är inte hålan jävligt liten så risken att hitta GM bör väl vara rätt stor?
Citera
2010-08-14, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrOS
Min gammelfarmor bor ju där, men är inte hålan jävligt liten så risken att hitta GM bör väl vara rätt stor?

Jo den är liten som fan. typ 2000 människor i hela kommunen. Verkar som han redan försökt på 2 st 7-åringar i torsdags men dem blev rädda och sprang hem. Han hade med sig sin cykel då med.
Citera
2010-08-14, 23:59
Medlem
Omnisienss avatar
Citat:
Jo den är liten som fan. typ 2000 människor i hela kommunen. Verkar som han redan försökt på 2 st 7-åringar i torsdags men dem blev rädda och sprang hem. Han hade med sig sin cykel då med.

Bor ca 6000 i tätorten och 10000 i kommunen.
Citera
2010-08-15, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av koskos16
Går det ens att få in den vaginalt i 6årig flicka?
Nej inte utan att trasa sönder henne och göra stor skada.
Citera
2010-08-15, 11:49
Medlem
Hallickpappas avatar
Enkel lösning Fight fire with Fire

Hitta den djäveln och låt några storkukade anabolastinna herrar provkuka honom tills han dör!
Citera
2010-08-15, 13:19
Medlem
Terrorfronts avatar
Citat:
Ska det vara kastrering och dödstraff om det nu är en 16 årig pojkvän som har sex med sin 14 åriga flickvän friviligt, sen blir anmäld av någon förälder och blir dömd till sexuellt utnyttjande/våldtäkt av barn ska han få dödsstraff då? I lagens ögon räknas det som samma brott.

Säger dock inte att jag accepterar att man ger sig på 6 åriga barn! det är sjukt.

Omständigheter finns alltid, precis som du beskriver, eller att nån tjej hoppar i bingen me nån snubbe i fyllan å ångrar sig dagen efter. De ha ju hänt nåra ggr om ja inte minns helt fel. Men de ja menade på va våldtäkt å inge annat, fullbordat eller inte. Men skulle nån snubbe köra på min dotter när hon e 14 så,,,,, lagen säger 15 år. Å är han så trög att han inte fattar de så får väl nån banka in de i skallen på han!

Men givet har du en poäng, oftast blire ord mot ord i rätten.
Citera
2010-08-15, 20:55
Medlem
En sån kille, kommer enbart att kosta samhället en massa pengar i framtiden, för allt han orsaker - jag säger att dödsstraff måste återinföras - solklara fall, pedofiler och liknande äckliga sexuella avarter som driver människor till vidriga handlingar måste någonstans sättas stopp för, det är ett fysiskt fel i huvet, inget som alvedon fixar. Detta är något som vi kommer att få se mer av pga alla dessa invandrare som vi tar in, det är ett faktum, det är inte rasistiskt - det är i deras kultur, inte rasen.

Psykvården har redan fått nerskärningar och antingen så lägger vi ett antal miljoner till på varje sjuk fan eller 7 kr på en kula... jag vet vart jag vill att mina skattepengar ska gå till.

SD 2010, det finns inget annat eftersom inget annat parti kommer att beröra frågan på samma sätt.
Citera
2010-08-15, 23:20
Medlem
Inget nytt ifrån Örkelljunga idag, inga rykten alls?
Citera
2010-08-16, 02:35
Bannlyst
Media har väl ignorerat skiten eftersom det har med en invandrare och göra och det tillhör i deras kultur så det finns ingenting att snacka om
Citera
2010-08-16, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Argentum.Astrum
Media har väl ignorerat skiten eftersom det har med en invandrare och göra och det tillhör i deras kultur så det finns ingenting att snacka om
Vet du eller gissar du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in