2010-08-14, 10:22
Medlem
Harrybs avatar
Hej alla FBare
Jag har en fråga angånde Ukash. Det är så här att jag ska handla på en hemsida som endast tillåter Ukash som betalning. Det jag ska handla kostar totalt 480 Euro, men enligt Ukash hemsida så kan man handla Ukash (checkar) upp till 1500kr. Hur ska jag göra? Ska jag handla massa olika Ukash checkar och ge hemsidan jag ska handla på alla dom pinkodorna? Och måste jag på något sätt omvandla mina pengar till Euro?

Tack på förhand

//Hb
Citera
2010-08-15, 13:58
Medlem
Harrybs avatar
Jag fick svar från hemsidan att jag skulle köpa flera olika checkar för att komma upp i beloppet jag skulle handla i.

Men då har jag en fråga till. Nu ska jag handla från en sida utomlands, alltså ska jag betala i euro. Måste jag på något sätt göra om mina pengar på checkarna från svenska KR till EUR?
Citera
2011-02-11, 12:14
Medlem
RMBKKs avatar
Har också en fråga gällande Ukash - hur fan får man några pengar för dessa checkar? Det går ju enbart att använda på andra hemsidor som accepterar Ukash typ, eller kan man gå in på Pressbyrån/7eleven och lösa in skiten mot kontanter?
Citera
2011-03-31, 18:00
Medlem
Flatroms avatar
Nej du kan inte lösa in koderna på pressbyrån, vet inte riktigt hur man gör men det ska gå att fixa även som privatperson - tror jag.

Behöver också svar på frågan ang. hur man gör för att få koderna till Euro, hur gjorde du TS?
Citera
2013-04-24, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Harryb
Hej alla FBare
Jag har en fråga angånde Ukash. Det är så här att jag ska handla på en hemsida som endast tillåter Ukash som betalning. Det jag ska handla kostar totalt 480 Euro, men enligt Ukash hemsida så kan man handla Ukash (checkar) upp till 1500kr. Hur ska jag göra? Ska jag handla massa olika Ukash checkar och ge hemsidan jag ska handla på alla dom pinkodorna? Och måste jag på något sätt omvandla mina pengar till Euro?

Tack på förhand

//Hb
Vad hette hemsidan?
Har 200:- i Ukash som ligger och snear på golvet. dom vill här ifrån nu...
Citera
2013-04-25, 14:10
Medlem
deadhead.s avatar
På Ukash officiella hemsida finns det ett verktyg som du får skriva in din svenska kod på och välja vilken valuta du vill ha så genererar den en ny i den aktuella valutan.

Fungerade bra för mig bara att jag inte fick någon kod så fick kontakta supporten, men efter det lysande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in