2010-08-14, 18:28
Medlem
Diseaseds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Det är exakt vad SD gör. Läser du dina egna inlägg innan du postar?

Vad i helvete? Det är ju förfan det jag har spenderat åtskilliga minuter av min tid att beskriva!! Det är ju du som har sagt emot mig! Läser DU dina inlägg innan du postar?

Citat:
Ursprungligen postat av SonOfZeus
Sionister är inte judar
Citera
2010-08-15, 01:09
Medlem
J.Trithemiuss avatar
Sonofzeus hur jävla korkad är du? Din läsförståelse verkar vara på samma nivå som en 5årings. Du är resultatet av syster+broder.

On topic: Som någon sa tidigare vågar dom nog bara inte byta åsikt efter ha propagerat för sin så pass länge. Dock lite läskigt dom är nästan som muslimer å andra troende helt oövertydliga som att prata med en vägg.
Senast redigerad av J.Trithemius 2010-08-15 kl. 01:11.
Citera
2010-08-16, 01:19
Medlem
Fullkungs avatar
Vill tacka TS för denna tråd.
Har själv gått o grunnat på frågan.
Vill också tacka några av skribenterna för intressanta analyser, inte minst arsamiluk.

Vill bara bidra med ett litet citat, som egentligen är en parafras på något man hittar i Min Kamp.

Citat:
...varje gång man tar en titt på ett samhälle som drabbats av judar, på varje varböld man kikar närmare på, kommer man att finna judarna sysselsatta med att förstöra rötterna.
Citera
2010-08-16, 03:38
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeeVanCleef
Om vi börjar med att bortse från det de upprepar som ett mantra; att mångkulturen berikar vårt samhälle på alla sätt och vis. De kan omöjligen ha någon aning om det för övrigt, det är ju inte direkt så att toppolitiker med hundra lax i månaden bort i ghetton och umgås med invandrare dagarna i ända. Gissar att de enda invandrare de träffar är de stackare som blir besökta av pr-mässiga skäl och som då agerar lagom kramvänliga och slår på hundvalpsögonen. Nåväl, det kan ju inte användas som en ursäkt, så godtrogna kan de inte vara.

Vad exakt driver dem att förespråka massinvandringen och allt det innebär? Vill de skapa en bild av Sverige som utopistiskt paradis där det inte finns några problem över huvud taget, där alla samsas oavsett etnicitet och bakgrund? Vill de Sveriges bästa över huvud taget? Tror de på allvar att den massiva invandringen på något sätt är nyttig för Sverige i längden, med tanke på den oerhörda arbetslöshet som finns bland gruppen. Förstår de inte att exempelvis muslimer med djupt rotat förakt för homosexuella och kvinnor helt enkelt är inkompatibla att integreras på ett anständigt sätt i ett svenskt samhälle? De har ju alla fakta, men de fortsätter kampanja ändå. Kanske har de insett misstagen men också att de skulle utpekas som clowner med skäggen i brevlådan om de gick emot det nu.

Således är jag konfunderad gällande hela frågan. Hela den så kallade 'eliten' har någon slags gemensam agenda som går ut på att framställa invandring i ljusaste sken möjligt. Finns det måhända ingen djupare förklaring än att svenska politiker är korkade och inbillar sig själva att Sverige blir en fantastisk idealstat om vi tar in så många vi kan från världens alla hörn, och att de helt enkelt inte ser alternativt rent av blundar för integrationsproblemen? Antar att jag är ute efter ett slags rättfärdigande för deras agerande gällande invandringspolitiken, för jag ser inte logiken. Vad tjänar de på att driva Sverige in i fördärv och elände? Hoppas det är värt det i alla fall.

/Slut på fredagsnattsexposén
Dom kan inte säga något annat,för då får svenska folket upp ögonen för att manljugit under 30 års tid.
Och att svenska politker visar sin godhet utomlands ger toppjobb inom EU och det korrupta FN,då är det en liten sak att Sverige håller på att gå under.
Matte är heller ingen stor grej för PK politiker
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in