2010-08-24, 13:22
Medlem
Roachburns avatar
Svampar och LSD har gett mig dom finaste rusen någonsin. När man dessutom har lite bra gräs till trippen så tror jag inte att något kan toppa det i min värld.
Citera
2010-08-24, 18:27
Bannlyst
Får jag lov att säga MDMA?
Citera
2010-08-24, 18:44
Medlem
topsids avatar
Mdma och varor delad förstaplats
Citera
2010-08-24, 19:16
Medlem
Psychoramas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av topsid
Mdma och varor delad förstaplats
Bara av ren nyfikenhet, men vad är "varor"?

OnT: Mephedrone + Methylone kombination, för sig bra men grymt i kombo. 1+1=3 som man brukar säga Säkert mer toxiskt för hjärnan än att jaga drake på meta..
Senast redigerad av Psychorama 2010-08-24 kl. 19:18.
Citera
2010-08-24, 19:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Bara av ren nyfikenhet, men vad är "varor"?

Heroin
Citera
2010-08-24, 21:07
Medlem
alligatorsnors avatar
I mitt tidiga amfetamin bruk när jag var riktigt påtänd och sen rökte några riktigt feta brajjor. Då kunde inget bli bättre. Den sunkiga soffan i min polares etta var himmelriket...Fan jag får rännskita bara av att tänka på det.
Citera
2010-08-24, 21:41
Medlem
darklydivinests avatar
Jag är ju TS och har inte själv svarat på min egen fråga. Fy på mig.

MDMA
Lyrica
Amfetamin
Alkohol

Opiater och opidioder ger mig ingen eufori. Jag håller med en föregående talare som inte förstod hur ni kan lista opiater. Vi snackar icke-intravenöst. Jag får "bara" ett jävligt skönt välbefinnande.
Citera
2010-08-24, 23:14
Medlem
Berberines avatar
Någon här förstod inte folk som sa Opiater.

Själv vill jag påstå att jag förstår inte folk som som säger Mephedrone eller MDMA
Själv blev jag bara sjukt nojjig och obehaglig av begge dessa.
mephedrone fick mej att total sluta med alla CS, och då gillade jag ändå Tjack som partymedel på krogen innan, tjack har jag dock aldrig mått dåligt på, bara lugn och självsäker.
Men MDMA och Meph känner jag mej bara skum, spejsad och blir helt enkelt nojjig o rädd för allt. Detta var så klart i kombination med röka, men det var varenda minut under den tiden...

Jag säger Oxy på första plats.
Citera
2010-08-24, 23:24
Medlem
Adversariuss avatar
En precis rätt avvägd blandning av alkohol och hasch kan ta mig till himmelriket och tillbaka beroende på sinnestillståndet, men då är jag ännu inte så bevandrad och har rätt små referensramar. Tjack är mysigt som fan, men inte på samma sätt. MDMA och kola står helt klart härnäst på "att prova"-listan.
Citera
2010-08-24, 23:25
Medlem
kuli1s avatar
HBW frön för mig
Citera
2010-08-25, 11:45
Bannlyst
Amfetamin + GHB
Citera
2010-08-25, 12:01
Medlem
deadsets avatar
Jag skulle nog vilja påstå Ketogan, och inte minst Krypton.

I övrigt har jag ännu inte lyckats finna något som är mer euforiskt än att vara riktigt kär i en tjej och ligga och kela med henne. DET är eufori.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in