• 4
  • 5
2010-08-30, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stortrollet
Det är inte värre än mig. Jag går på gainer pro och jag blev utslängd från sportlife efter att ha brytit en stång som inte ville ge med sig när jag körde bänkpress.

Den jävla fittan ville inte upp, så jag knäckte den!

Jag mördade Mofasa, allt efter en kvargattack

Farliga grejjer di där prutteinerna!
Citera
2010-08-30, 03:18
Medlem
existentialistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moreroidstothepeeps
Jag längtar tills sommarlovet är över
Varför då? Börjar du använda punkt i slutet av dina meningar när sommarlovet väl är över?
Citera
2010-08-30, 03:20
Medlem
existentialistens avatar
TS: Jag är varken intresserad av träning eller gym, men det ligger psykologiskt i att du har fått ett större självförtroende med större muskler, vilket har resulterat i att du undermedvetet har velat visa det här för din omgivning i form av en uppkäftigare attityd.
Citera
2010-08-30, 12:14
Medlem
Qzans avatar
håller med killen över mig.

Ta bara tag i DIG själv ffs, det handlar bara om vad DU gör som person, "HJÄLP JAG ÄR OSOCIAL OCH ÄR ARG OCH BARA TRÄNAR"...?
alltså snälla nu lilla pojken, Du vet uppenbarligen ditt problem och då kan DU göra något åt det.

Du tror att vi andra på gymmet inget har haft lite överdrivet testo i kroppen eller?

Ett enkelt fall av Mytomaneri är vad vi har här
Citera
2010-08-30, 17:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Qzan
håller med killen över mig.

Ta bara tag i DIG själv ffs, det handlar bara om vad DU gör som person, "HJÄLP JAG ÄR OSOCIAL OCH ÄR ARG OCH BARA TRÄNAR"...?
alltså snälla nu lilla pojken, Du vet uppenbarligen ditt problem och då kan DU göra något åt det.

Du tror att vi andra på gymmet inget har haft lite överdrivet testo i kroppen eller?

Ett enkelt fall av Mytomaneri är vad vi har här

Oftast är det så att för lite testosteron lider till irritation/aggressiva problem.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in