2013-05-10, 10:25
Medlem
HeadOfBoos avatar
Jag hade skitit i HCG efter kuren. För mig bara förlänger det pinan och fick samma effekt efter HCG som när jag gick av steroiderna.
Citera
2013-05-10, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo
Jag hade skitit i HCG efter kuren. För mig bara förlänger det pinan och fick samma effekt efter HCG som när jag gick av steroiderna.

Samma effekt hur menar du? Att du var lika nollad på din egenproduktion och att det tog lika lång tid att komma tillbaka ?
Citera
2013-05-10, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeadOfBoo

Låter konstigt efter HCG:t borde åtminstone dina testiklar producera testo, jag känner helt återställd med en gång efter HCG även efter lägre kurer.
Citera
2013-05-10, 11:48
Medlem
ecoos avatar
HCG tappar effekt om du kör det i längre perioder.. Kör 500Iu E3D 3-4 veckor innan sista sticket sen är det bara köra nolva som vanligt.
Citera
2013-05-10, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ecoo
HCG tappar effekt om du kör det i längre perioder.. Kör 500Iu E3D 3-4 veckor innan sista sticket sen är det bara köra nolva som vanligt.

På vilket sætt menar du att hcg tappar effekt i længden nær det står på t.ex. fass att behandling av vissa saker kan ta uppemot 6-12 månader
Citera
2013-05-10, 21:36
Medlem
Bdforlifes avatar
Hur lång tid kan det ta egentligen för att få testo produktionen till normal igen efter en 40/50 ot kur, tar det en månad minst?
blir förbannad på gynokänningar gått över en månad och det vill ej släppa tar AI om jag sänker dosen får jag gynokänningar igen och nu är inne i ca dag 18 i pct och verkar som testot inte helt återställd till ett nivå att den är högre än östrogen
Citera
2013-05-10, 22:09
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdforlife
Hur lång tid kan det ta egentligen för att få testo produktionen till normal igen efter en 40/50 ot kur, tar det en månad minst?
blir förbannad på gynokänningar gått över en månad och det vill ej släppa tar AI om jag sänker dosen får jag gynokänningar igen och nu är inne i ca dag 18 i pct och verkar som testot inte helt återställd till ett nivå att den är högre än östrogen

Käkar du nolva?
Citera
2013-05-10, 22:29
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BodyGod
Käkar du nolva?
självklart, med 160 mg front, och 20 ed
Citera
2013-05-10, 22:39
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
självklart, med 160 mg front, och 20 ed

Testa höj nolvan till 40 och sänk AI, eventuellt ta bort det.

Vad har du för tillverkare på nolvan, säker på att den fungerar?
Citera
2013-05-11, 00:33
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Testa höj nolvan till 40 och sänk AI, eventuellt ta bort det.

Vad har du för tillverkare på nolvan, säker på att den fungerar?

varför sänka adex tkr du? va jag vet att adex kan hjälpa med återhämtingen, jag kör med 0,5 mg adex varannan dag testade sänka till 0,25 fick gynokänningar igen så höjde igen och nolvan vet jag faktiskt inte om den är bra eller ej , mir nolva, hade tdp som jag körde med under kur och det gav märkbar effekt
jag har inte tillräcklig med nolva att ta 40 mg, tycker du att det är konstigt att jag har fortfarande gynokäningar efter så lång tid?
Citera
2013-05-11, 00:44
Medlem
BodyGods avatar
Citat:
varför sänka adex tkr du? va jag vet att adex kan hjälpa med återhämtingen, jag kör med 0,5 mg adex varannan dag testade sänka till 0,25 fick gynokänningar igen så höjde igen och nolvan vet jag faktiskt inte om den är bra eller ej , mir nolva, hade tdp som jag körde med under kur och det gav märkbar effekt
jag har inte tillräcklig med nolva att ta 40 mg, tycker du att det är konstigt att jag har fortfarande gynokäningar efter så lång tid?

Din nolva är nog underdoserad om ens doserad nånting. Mir/rotex = sockerpiller i många fall.
Köp ny nolva.
Citera
2013-05-11, 00:54
Medlem
Bdforlifes avatar
Citat:
Din nolva är nog underdoserad om ens doserad nånting. Mir/rotex = sockerpiller i många fall.
Köp ny nolva.

fast mir letro gav effekt iaf, adex också, så nolvan kan inte va sockerpiller..?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in