2010-07-14, 17:30
Medlem
Tjo gubbs.

Startade min OT (sl från dp) 30/60 kur för drygt 2 veckor sedan. Redan dag sex fick jag konstiga pulserande känningar i vänster bröst. Inga ömma bröstvårtor utan bara en pulserande känsla i hela vänster bröst. Kan också sägas att jag fick rejäl feber på köpet som startade samma dag. Hoppad på en gång av kuren och började med 50 mg proviron (cidoviron) och 160 mg nolva första dagen. Har nu fortsatt på 50 mg proviron 40mg Nolva i 5 dagar men har fortfarande samma pulserande känsla i vänster bröst. Känner mig även lite svullen och öm ovanför bröstvårtan. Febern sitter också kvar. Undar dock om detta är gyno-känningar eller något annat? Har läst i denna tråden att dom flesta har en kliande känsla i bröstvårtan och en liten pärla bakom vårtgården, vilket inte jag har. Har dock beställt hem arimidex som är på gång. Något annat jag ska göra? Hur blir det med PCT? Ska jag köra en PCT efter jag fått bort känningarna eller?
Kan tilläggas att detta är min första kur.
Citera
2010-08-03, 21:58
Medlem
Hej! Jag misstänker att jag har låg testosteron halt.
Har varit trött senaste året även fast jag tränat flitigt, har absolut inga problem med sexlivet utan det står rakt upp när den ska. Dock är det min trötthet som tar kål på mig.
Jag har kurat på anabola tidigare och glömt att ta clomid och nolvadex. (har inte fått bitchtits nej)
men kan detta ha påverkat att jag fått en låg testosteron i min kropp???? som sedan gör att jag går runt och är trött? samt att jag inte har lust och träna längre fast jag vill?

Följande prover har tagits: Blodvärde,Urin,Ämnesomsättning,njurar,levern samt borelia.
Allt var okej så jag har ingen speciell brist där.
Nu är min fråga följande, Kan läkaren ha kollat testosteron nivån efter de proverna som tagit ovanför??
eller ska ja be om ett separat test?
Citera
2010-08-10, 13:24
Medlem
Nageltrångs avatar
Tjenahejsan! Hoppas jag lägger i rätt tråd annars får mod flytta.

Har lite funderingar om min PCT samt mina små simmare där nere.
Jag avslutade min andra kur i Söndags och den såg ut ungefär såhär:
v1-10 Testo E 250mg e4d
v3-10 Tren A 110mg EoD
v3-10 Mast P 110mg EoD
v4-10 Oral Turinabol 40mg ed

v11-23 Testo C 500mg e5d
v16-23 Dboll 60mg ed
-Vilket är en härlig blandning som gett mig resultat som bara fan.

Min PCT ser ut ungefär såhär:
v1-5 Nolvadex 20mg ED (160mg front)
v1-5 Proviron 25mg ED
v1-2 Arimidex 0,5mg ED (legat på 0,5mg eod senaste 8 veckorna)
v1-2 HCG 500 IU E3D (Har kört 500 IU e3d 2v on 2v off hela kuren)
1/2 Kamagra just in case.

Finns det nåt mer jag kan göra i PCTn förutom detta samt käka en massa mat och ett dagligt intag av kreatin?
Min planerade deff ska börja i slutet av September med DNP fast då utan prepp, är skapligt nojjig att polisen ska börja rota hos folk som köpt av gamla SK efter rättegången.

Spermier: De senaste 5 veckorna har min sats varit lite konstig som två olika vätskor dvs, klumpar av den tjocka satsen samt en mer rinnande sats som en sås som skurit sig. Kan det bero på vätskebrist eller att dom bara är lata? Har kört HCG under hela kuren fast då kanske för liten dos 500IU e3d. Varit nöjd med dosen då bollarna alltid hoppat tillbaka till normal storlek.
Citera
2010-08-10, 15:13
Medlem
Har en liten fråga. kanske verkar dum.... men lets give it a shot!
HCG ökar produktionen av testo i testiklarna.. så är de möjligt att ta en kur med Anavar och för att få in lite testo steron i anavar kuren, använda HCG under kuren.. och vad för PCT skulle man använda efter denna kur??
Citera
2010-08-10, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libanesboy_86
Har en liten fråga. kanske verkar dum.... men lets give it a shot!
HCG ökar produktionen av testo i testiklarna.. så är de möjligt att ta en kur med Anavar och för att få in lite testo steron i anavar kuren, använda HCG under kuren.. och vad för PCT skulle man använda efter denna kur??
Vad tror du det är du får med Anavar!
HCG går visserligen att köra som en "kur",både ensam och med annat smask till.
Men det är många ggr inte lönsamt att bara köra HCG när det finns så mycket annat mums att köra som man även får bättre resultat på.
Visst,vill man köra "safe" och inte har nått emot att sticka sig så go for it,kör en hcg kur.
Glöm inte att skriva en rapport på den också isf.
Citera
2010-08-11, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Av_anledning
Vad tror du det är du får med Anavar!
HCG går visserligen att köra som en "kur",både ensam och med annat smask till.
Men det är många ggr inte lönsamt att bara köra HCG när det finns så mycket annat mums att köra som man även får bättre resultat på.
Visst,vill man köra "safe" och inte har nått emot att sticka sig så go for it,kör en hcg kur.
Glöm inte att skriva en rapport på den också isf.

Jo, visst kan man köra Anavar ensam som en kur. Men de rekommenderas även att ta me androgena steroider (testosterone). men eftersom de flesta androgena steroider är väldigt starka tänkte ja att HCG kunde användas eftersom de stimulerar produktionen av testosteron i testiklarna o på sätt ökar den androgena nivån i kroppen..

Vill använda en väldigt mild kur, men samtidigt något som kan ge lite resultat.
Så därför kom ja på denna ide, just i mitt fall..
va tror ni om de??

Tack för ditt svar.
Senast redigerad av Libanesboy_86 2010-08-11 kl. 15:59.
Citera
2010-08-13, 02:23
Medlem
tjena en fråga om lepori hcg står endast för im på kartongen, går det att trycka sub ändå ??
Citera
2010-08-13, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OTTE88
tjena en fråga om lepori hcg står endast för im på kartongen, går det att trycka sub ändå ??

Står där IM hade jag satt det IM också. Inte mer med det, annars går det säkert att trycka i fettet också.
Citera
2010-08-13, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OTTE88

Funkar finfint subkutan
Citera
2010-09-16, 23:12
Medlem
Jag har kört dboll 30mg ed i 7 veckor. Fick inga problem eller kände ingen gyno under kuren. Som PCT körde jag första dagen 40mg nolva och andra dagen 20mg och fortsatte i den doseringen veckan ut. Därefter körde jag 10mg i 2 veckor. Problemet är att när jag gick av nolvan efter 3 veckor så kände jag en knöl i vänster bröst, tyckte det var väldigt "konstigt" eftersom att jag redan kört min PCT. Jag gick på nolvan igen för att få bort knölen med 40mg ed. Efter en vecka så har inte knölen gått ner något alls, är detta konstigt eller ett tecken på att min egenproduktion av testosteron är förstört? Några tips på hur jag ska gå till väga?

MVH
Citera
2010-09-17, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielwww
Jag har kört dboll 30mg ed i 7 veckor. Fick inga problem eller kände ingen gyno under kuren. Som PCT körde jag första dagen 40mg nolva och andra dagen 20mg och fortsatte i den doseringen veckan ut. Därefter körde jag 10mg i 2 veckor. Problemet är att när jag gick av nolvan efter 3 veckor så kände jag en knöl i vänster bröst, tyckte det var väldigt "konstigt" eftersom att jag redan kört min PCT. Jag gick på nolvan igen för att få bort knölen med 40mg ed. Efter en vecka så har inte knölen gått ner något alls, är detta konstigt eller ett tecken på att min egenproduktion av testosteron är förstört? Några tips på hur jag ska gå till väga?

MVH

börja med letro så fort som möjligt för o få bort skiten..
Citera
2010-10-19, 15:28
Medlem
Midach45s avatar
Gyno Dbol 30/50 inne på dag 35.

Tyckte mig känna en knöl o körde 60mg nolva i 4 dar vilket jag tyckte gick ner o resterande dagar 20mg.
Nu har jag fått tillbaks en knöl o höjde till 40mg igår utan resultat so far. Inga känningar förövrigt utan bara en ytterst liten knöl.

Vad gör jag bäst nu?
Sänka dosen dbol? Eller köra 40mg kuren ut, problemet är då att nolvan inte räcker ~30dar efter kuravslut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in