2017-05-12, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
1: Clomid kan hjälpa till att få igång dig efter kur, men om det är särskilt bra för välmåendet låter jag vara osagt. PCT tiden är ju allmänt tuff, låg på testo några veckor. Detta bör du ta hänsyn till innan du kurar.

2: Ja var 5e dag är rekommenderat och 1ml skall du ta.

tror ja ska lägga till proviron. elr köpa nåt på life elr apoteket som hjälper mot välmående. får se vad ja gör. annars biter ja i de sura äplet och köra bara.

1. om ja sköter kost som ja redan gör, under kurens gång. hur mycket kan ja gå upp i kilo ?.

mvh alanya94
Citera
2017-05-19, 01:51
Medlem
flashbackuserzyzzs avatar
Nu har jag legat på testo av olika doseringar till och från 500 dagar totalt.

Nu är det verkligen dags för mig att låter kroppen återhämta sig, så därför efterfrågar jag alla tips ni har till någon som aldrig ens kört 1 enda PCT. Då detta är ett ganska extremfall så är det svårt för mig att tro att de räcker med en vanlig PCT på bara några veckor.

Alla preparat som kan hjälpa mig tillbaka till människa så stabilt som möjligt uppskattas som tips.

Det är dags för mig att bli periodare och inte permanent fast i detta träsk.
Citera
2017-05-20, 08:34
Medlem
Första kur o PCT på Nolva och Clomid
Såå jävla trött

Det lustiga är att kulorna känns ibland som MAn var På!? Värker milt till ibland.
Antar att dom små krabaterna vaknar till bara?

Hade break 2 veckor efter sista stick innan PCT medicinerna..
När generellt är botten nådd😇och sen vänder? Ca 5 veckor efter påbörjad PCT?

Mvh
Citera
2017-05-20, 09:55
Medlem
Spliffmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KI999
Första kur o PCT på Nolva och Clomid
Såå jävla trött

Det lustiga är att kulorna känns ibland som MAn var På!? Värker milt till ibland.
Antar att dom små krabaterna vaknar till bara?

Hade break 2 veckor efter sista stick innan PCT medicinerna..
När generellt är botten nådd😇och sen vänder? Ca 5 veckor efter påbörjad PCT?

Mvh

Jag är inne på vecka 6 sen sista sticket och 3 veckor in i PCT (Clomid/Nolva/Arimidex). Har 2,7 i s-testosterone...

Vilka doser kör du?
Citera
2017-05-20, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spliffmeister
Jag är inne på vecka 6 sen sista sticket och 3 veckor in i PCT (Clomid/Nolva/Arimidex). Har 2,7 i s-testosterone...

Vilka doser kör du?

40 Nolva första två veckorna, sen 20
Kör bara en halv Clomid så det blir väl 25 mg..

PCT Verkar kul😵😉
Citera
2017-06-21, 18:10
Medlem
Hej!

Hade tänk köra en kur dbol med 30mg/dag men efter andra tabletten dag 1 fick jag pirr/ilningar i bröstvårtorna så ja slutade efter de..

har nu fått hem nolvadex och clomid (4dagar senare) känningarna är mkt mildare men ilningarna kommer och går fortfarande.

ska ja köra nolvadex eller gör de mer skada än nytta? isf vilken dos?
Citera
2017-06-22, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufsen188
Hej!

Hade tänk köra en kur dbol med 30mg/dag men efter andra tabletten dag 1 fick jag pirr/ilningar i bröstvårtorna så ja slutade efter de..

har nu fått hem nolvadex och clomid (4dagar senare) känningarna är mkt mildare men ilningarna kommer och går fortfarande.

ska ja köra nolvadex eller gör de mer skada än nytta? isf vilken dos?

det där är i ditt huvud mannen, dianabol hinner inte ens aromatisera på 24 timmar
Citera
2017-06-24, 09:13
Medlem
Tips på sida där jag kan beställa nolvadex? Hittat massa sidor men vet ju inte vilka som är seriösa eller ej?
Citera
2017-06-24, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JKVFG
Tips på sida där jag kan beställa nolvadex? Hittat massa sidor men vet ju inte vilka som är seriösa eller ej?

du är på fel del av forumet, gå in på drog shoppar men kan säga att m*hop har riktiga grejer på AI och PCT fronten
Citera
2017-06-25, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
det där är i ditt huvud mannen, dianabol hinner inte ens aromatisera på 24 timmar

Tycker också de är konstigt, men nog fan känner jag något? kanske inte "gynkänningar"

Fick såpass noja iaf så ja förblir nog odopad!

MVH
Citera
2017-06-25, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lufsen188
Tycker också de är konstigt, men nog fan känner jag något? kanske inte "gynkänningar"

Fick såpass noja iaf så ja förblir nog odopad!

MVH

kan ha o göra med hormon rubbningar, man kan få lite kli i nipplarna då men inget konstigt med det

däremot om du vill vara odopad så är de det du ska vara
Citera
2017-06-25, 21:01
Medlem
EVF111s avatar
Legat på Cruise/blast nu ett tag med totalt 3 blaster under loppet av ca 1.5-2år. Cruiser har varit testo E/C 250mg EW.
Blast 1 var testo p och tren a i 9v. Blast 2 var deca/oxar i kanske 10-12v innan jag hoppade av decan pga gyno. Blast 3 håller jag på med nu och är inne på v10.

Just nu kör jag:
Tren a 100mg EOD
Cutmix 150mg EOD
Mast P 100mg EOD
Winstrol 40mg ED

Tanken är att sluta I helgen och från och med söndag sticker jag Testo E 250mg e7d i totalt 3 stick. Samtidigt börjar jag med HCG 1000iu:s söndag/ons så totalt 2000iu:s EW i 5v. Därefter börjar med Nolva/Clomid. Staplar upp det lite snyggt så ni förstår;

V. 1-3: testo e 250mg E7D
V. 1-5: HCG 2000iu:s EW
V. 6: 100mg Clomid ED 40mg nolvadex ED
V. 7-9: 50mg Clomid ED 20mg nolvadex ED
V. 1-9: arimidex, börjar på 0.25 mg ED och ser hur det funkar

Från och med att testot gått ut systemet ca V5-6 börjar jag även med ghrp-6+mod 1-29 i kanske 6-10v beroende på era åsikter.

Tycker ni jag ska köra hcg 500iu:s 4ggr/ vecka istället? (Mån-ons-fre-sön)
Är upplägget approved i övrigt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in