Utanför Hagalundsgatan 18-24 (ett av blåkullahusen intill gymnasieskolan) står akutbil och en polisbil.
Nyss kom även en polisbuss (piketmodell) med fem poliser som började gå upp mot aktuell adress.
Pressen på plats.
När hon stod ute i korridoren öppnades plötsligt dörren och hon hamnade öga mot öga med den man som polisen gripit misstänkt för mord.
– Han öppnade dörren för han undrade säkert vem som stod i korridoren och var arg. Vi träffar honom jämt och han har alltid varit trevlig mot oss. Jag såg att han hade gympabrallor och bar överkropp. Han mumlade något sedan gick han tillbaka in, säger Maj-Britt Skoog till Aftonbladet http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7615138.ab
GM verkar på samma våningsplan som Maj-Britt Skoog alltså plan 4 på Hagalundsgatan 18, finns bara utlänningar som bor där, en vad jag tror är en grekisk familjefar sen en ensamstående Vasilio* Gogo*, grek den med..
GM verkar på samma våningsplan som Maj-Britt Skoog alltså plan 4 på Hagalundsgatan 18, finns bara utlänningar som bor där, en vad jag tror är en grekisk familjefar sen en ensamstående Vasilio* Gogo*, grek den med..
Tycker mycket i det här än så länge lutar åt den klassiska tidningscitatet "uppgörelse i undre världen".
Kom precis därifrån, tog en sväng förbi med huset med en kompis.
5-6 fotografer och journalister på plats.
En granne nämnde något om en "Goco" eller "Gogo" för en journalist från Aftonbladet.
Samma granne sa också något om att någon av dem inblandades mamma bor på adressen (Hagalundsgatan 18)
Mordet ska ha skett på fjärde våningen och offret ska inte ha identifierats än.
När vi drog från platsen fanns en stor piketbuss på plats och tekniskas bil.
Kan passa på att citera en av poliserna som kom ut fån huset och pratade med tekniska: "-Fan vad skönt med frisk luft!"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!