2010-08-12, 19:41
Bannlyst
Frågan är enkel. Varför låser moderatorerna trådar där rasister gjort typ självmål?
Exempel.
1.https://www.flashback.org/t1266731
2. https://www.flashback.org/t1266906
Citera
2010-08-12, 19:45
Medlem
PMa moderatorn angående moderatorsåtgärd. Inte mer med det.
Citera
2010-08-12, 19:46
Bannlyst
För det finns kanske redan 100tals trådar om exakt samma sak.
Citera
2010-08-12, 19:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Uncle-Ben
Ok, det kan jag hålla med dig om. Men varför låser de trådar där de gör bort sig?
Citera
2010-08-12, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac
Ok, det kan jag hålla med dig om. Men varför låser de trådar där de gör bort sig?

Citera
2010-08-12, 20:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sfc
Men det är ju det som är min fråga. varför låser de inte dem?
Tror att ett exempel var på flera sidor. Varför stänger de inte en tråd med mindre inlägg då?
Och varför slår de inte ihop trådar?
Citera
2010-08-12, 21:18
Medlem
soptippsbosses avatar
De är inte låsta utan förvisade till papperskorgen där din tråd också hör hemma. Självmål?
Citera
2010-08-12, 21:24
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keuorac

Det undgick dig att tråden (plural) i sig inte hade ett legitimt diskussionsunderlag? Att föra en saklig diskussion om hur "Jävla Negerbarn" slår sönder busskurer och bör lära sig att bete sig hederligt, är inte direkt något som är att förvänta sig (inte minst för att det redan finns "tusentals" trådar som behandlar just, enligt rasisterna, negrers så kallade beteende), och inte heller en egotråd om hur TS anser sig bli felaktigt kategoriserad "rasist". Trådarna låses när det inte finns grund till överlevnad. Inte svårare än så. Men jag förmodar att du försöker peka på att Flashback skyddar rasister, eller?

Tråden finns fortfarande till allmän beskådan, så det handlar ju bevisligen inte om någon form av "mörkläggning". Sen kan man ju tänka sig att det här att rasister "gör bort sig" i form av svagt diskussionsunderlag och trams, kan ha något att göra med låsningen...
Senast redigerad av Caine.Atrebatum 2010-08-12 kl. 21:30.
Citera
2010-08-12, 21:32
Medlem
Att skittrådar hamnar i papperskorgen är väl inget konstigt. Det verkar mer vara som att du vill passa på att ösa skit över dina meningsmotståndare här.

Skicka PM till moderator om du undrar över specifika trådar.
Citera
2010-08-12, 21:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Seburo C-X
Att skittrådar hamnar i papperskorgen är väl inget konstigt. Det verkar mer vara som att du vill passa på att ösa skit över dina meningsmotståndare här.

Det verkar ju som att det behövs diskuteras om det då jag får svar?
Citera
2010-08-12, 21:41
Bannlyst
Citat:

Om det nu är en skittråd, hur kan den fortgå i typ 8 sidor?
Citera
2010-08-12, 21:51
Bannlyst
Citat:

Men om jag vill att ösa skit över mina meningsmotståndare här och bevisa dem fel, är det fel med det på Flashback,(Yttrandefrihet på riktigt)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in