2010-08-12, 10:18
Medlem
Hej har en väldigt enkel fråga.
Vilken av dessa två är bättre både gällande muskeluppbyggande & Biverkningar?

Som jag har förstått det så är Dianabolen bättre än Anavar när det gäller tillväxt av muskler under en kur, men med Dianabolen medför det mer risk med biverkningar, samtidigt som Anavaren har mindre biverkningar men där den huvudsakliga faktorn inte är muskeluppbyggnaden utan mer styrka.

Om jag nu har rätt för mig, så vilken av Dianabolen och Anavar skulle ge bäst effekt muskeluppbyggande & mindre biverkningar vid en kur liknande detta:

Dianabol : 10/60
Anavar : 40/42

Någon som har ett bra insikt i detta?
Vänligen håll er till denna fråga och ämne.

Tack på förhand.
Citera
2010-08-12, 14:00
Medlem
Har läst lite på forumet inte börjat kura Dianabol än men tänkte köra en 30/60 kur med Nolva och b12 vitaminer till levern. Det skall väl ge mer massa? Anvar skall väl ge mer hårdare muskler?

/Bigboii
Citera
2010-08-12, 14:02
Medlem
nkennys avatar
10/60 lär inte göra något.
Citera
2010-08-12, 14:21
Medlem
different_trips avatar
Kan någon inte döda 10/60 tråden? Tycker detta kommer upp var varannan dag och svaret är det samma: Det är inte lönt att köra en sådan kur.
Citera
2010-08-12, 14:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bigboiii
Har läst lite på forumet inte börjat kura Dianabol än men tänkte köra en 30/60 kur med Nolva och b12 vitaminer till levern. Det skall väl ge mer massa? Anvar skall väl ge mer hårdare muskler?

/Bigboii

Dbol ger mer massa än anavar, anavar är mildare. 30/50 föreslår jag att du kör på dbol, tänk inte så mycket på levern den klarar återhämta sig när du är av.
Citera
2010-08-12, 14:22
Medlem
Mikelhojs avatar
Som nkenny säger, Dianabol : 10/60 hjälper dig inte så mkt i "muskeluppbyggande" syfte!
Citera
2010-08-12, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelhoj
Som nkenny säger, Dianabol : 10/60 hjälper dig inte så mkt i "muskeluppbyggande" syfte!

Finns bara ett syfte en 10/60 har. Det är om man enbart tränar rent och hamnar i en "träningssvacka" då kan 10/60 hjälpa en komma ifrån svackan. Alla som tränat i många år vet vad en träningssvacka är, allt står still inget händer oavsett vad. Då kan 10/60 sparka igång en, men som sagt; för uppbyggnadssyfte så är det en skit kur.

Är man ute efter att bygga så ska man börja med testo kurer - sen kan du lägga in orala blast, eller andra prepp. Men testo är viktigaste stenen bland alla steroider.
Citera
2010-08-17, 23:30
Medlem
Tänkte bara höra med er, ifall man vill köra Anavar tillsammans med Dianabol. Bör man sänka Dianabol dosen då? Eller är det bara att kötta på med Anavar? Isåfall vad är en rimlig dos då ifall man kör 30/60 på Dianabol.

/Bigboii
Citera
2010-08-17, 23:37
Medlem
ssj4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av different_trip
Kan någon inte döda 10/60 tråden? Tycker detta kommer upp var varannan dag och svaret är det samma: Det är inte lönt att köra en sådan kur.

Håller med, är väl ett välkänt faktum vid det här laget att en 10/60 kur gör så du drar på dig mer bieffekter än positiva effekter.
Citera
2010-08-18, 11:30
Medlem
Hej allesammans.
Förlåt för jag är så sen att svara alla.
Men då återstår bara en fråga. Låt oss säga jag kör 30/50 hur fördelar jag upp dessa 6 tabletter?
2 på morgonen, 2 innan träning och 2 efter?
Finns där något "tak" på hur många tabletter man kan få i sig samtidigt eller dagligen innan kroppen får en överdos?

Tack.
Citera
2010-08-18, 11:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av chrisb
Hej allesammans.
Förlåt för jag är så sen att svara alla.
Men då återstår bara en fråga. Låt oss säga jag kör 30/50 hur fördelar jag upp dessa 6 tabletter?
2 på morgonen, 2 innan träning och 2 efter?
Finns där något "tak" på hur många tabletter man kan få i sig samtidigt eller dagligen innan kroppen får en överdos?

Tack.

Hahah jo bårhusen är ju fulla av hobbykurare som tagit alla 30mg på en och samma gång och fått en överdos
Citera
2010-08-18, 11:41
Medlem
BengtZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebastiano
Hahah jo bårhusen är ju fulla av hobbykurare som tagit alla 30mg på en och samma gång och fått en överdos
hahaha.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in