2010-08-12, 04:57
Medlem
Koowneds avatar
Hej, Jag har gått in massa gånger på Loopia.se och försökt köpa domännamn, men jag får aldrig någon mail eller brev hem. Nu undrar jag om man kan köpa domännamn samma dag, alltså man registrerar domännamnet och så får man den direkt utan och vänta!!!

tack på förhand.
Citera
2010-08-12, 05:13
Medlem
Koowneds avatar
Länka hit nått!!!!!!!!!!!
Citera
2010-08-12, 05:18
Medlem
Bowls avatar
Eller så registrerar du namnet, betalar det med VISA-kortet, och sen har du den dagen senast dagen efter.
Citera
2010-08-12, 05:45
Medlem
Koowneds avatar
Man kan inte betala med kort genom Loopia, man får f*cking vänta 3 dagar och så händer det ingenting :S
Citera
2010-08-12, 05:55
Medlem
DrSnuggelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koowned
Man kan inte betala med kort genom Loopia, man får f*cking vänta 3 dagar och så händer det ingenting :S

Konstigt, jag betalar med kort hos Loopia. Testa hos Binero om du verkligen vill ha den domänen i kväll/morgon.
Citera
2010-08-12, 05:56
Medlem
Wellss avatar
Testa http://www.citynetwork.se/ de har fått bra recensioner
Citera
2010-08-12, 06:56
Bannlyst
Vad är det för sidor ni har?
Citera
2010-08-12, 07:54
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ring loopia support och fråga är väl det enklaste?
Citera
2010-08-13, 17:23
Medlem
snousers avatar
Citat:
Hej, Jag har gått in massa gånger på Loopia.se och försökt köpa domännamn, men jag får aldrig någon mail eller brev hem. Nu undrar jag om man kan köpa domännamn samma dag, alltså man registrerar domännamnet och så får man den direkt utan och vänta!!!

tack på förhand.

Jag har köpt ett 40-tal domäner genom Loopia, alla har blivit godkända på under 2h, jag har även använt kort när jag köpt dem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in