2010-08-11, 21:31
Bannlyst
Kanske är en dum fråga men vill ändå veta era svar. Om ni fick välja att få vilken tjej ni vill ha hela livet ut, utan någon som helst drog. Eller om ni fick välja att ni fick droga hur mkt ni ville utan att få träffa tjejer.

Vad skulle du ha valt tjejer eller droger?

Själv är jag lite skeptisk men jag´skulle nog välja drogerna.

mvh
Citera
2010-08-11, 21:35
Medlem
Psychoramas avatar
Varför måste man välja!? Hade valt tjejen faktiskt.. vagina är mer beroendeframkallande än alla droger tillsammans Bäst är såklart kombinationen!
Citera
2010-08-11, 21:40
Medlem
undervattenfisks avatar
Självklart hade man valt tjejen, men nu då man inte är säker på att få behålla något livet ut avstår man faktiskt och tar drogerna istället... finns ju ingen drog som har sån jävlig avtändning som efter en tjej ;P
Citera
2010-08-11, 21:40
Medlem
Har du någon gång älskat en tjej så tror jag att det är ett ganska enkelt val.

Hade utan tvekan valt tjejer, jag tror att om alla fick gå tillbaka i tiden så hade man hindrat sig själv i första läget. Även om droger är helt otroligt underbart
Citera
2010-08-11, 21:43
Medlem
Owers avatar
Vet inte om jag vågar svara på det efter dom inlägg som postats hittills.
Citera
2010-08-11, 21:44
Medlem
tjejen utan tvekan
Citera
2010-08-11, 21:51
Medlem
Droger.

Tjejer är bara komplicerade och krävande, det är inte droger.
Citera
2010-08-11, 21:54
Medlem
dAntis avatar
Bägge tingen börjar bra för att sakta klinga av och sedan försätta dig i ett mörkt hål du inte kan ta dig ur. Och jag måste välja? Ge mig nåt bara.
Citera
2010-08-11, 21:56
Medlem
Rakt av tjejen, mycket mer nyttigt i längden och det tillför nog mer också i livet än droger gör, pluss att det är fan roligare att ha sällskap av en skit snygg brud (knulla, umgås och allt man gör ihop) än att sitta själv eller med en knarkarpolare och trycka i sig dop.
Citera
2010-08-11, 22:30
Medlem
undervattenfisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steeeff
Droger.

Tjejer är bara komplicerade och krävande, det är inte droger.

Droger blir ju mer komplicerade och mer krävande ju mer man använder dom, de är ju ingen fröjd alltid.
eller okej, livet runt drogerna är de som blir komplicerat och krävande, jag ändrar mig ;P
Citera
2010-08-11, 22:49
Medlem
Schlaktarnns avatar
Skulle jag veta att tjejen skulle vara trogen och vara en perfekt hustru skulle jag utan tvekan ta henne.
Citera
2010-08-11, 22:55
Medlem
Robbadobbs avatar
Får man bara välja en drog så tar jag tjejen istället.
Fast blir droger som nikotin, koffein m.m borträknat då också?

Idiotisk tråd hursomhelst
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in