Det bilden föreställer är listan på användare som Inte får vinna tävlingar eftersom dem vunnit tidigare. Något säger mig att den borde vara betydligt längre. Men det är ju dessvärre så att Ramak fifflar en hel del med saker och ting, vilket också tidigare nämnts här i tråden.
Det bilden föreställer är listan på användare som Inte får vinna tävlingar eftersom dem vunnit tidigare. Något säger mig att den borde vara betydligt längre. Men det är ju dessvärre så att Ramak fifflar en hel del med saker och ting, vilket också tidigare nämnts här i tråden.
Kod:
kissie:hejsanhejsan:alexandranilsson@live.se
Hahahahaha, jag har användaren "voddler", och jag fick aldrig något pris, han sa att jag inte fick heta användarnamn voddler i tävlingen därför blev jag "bannad".
Kod:
kissie:hejsanhejsan:alexandranilsson@live.se
F A N. Hade så hög förväntan på att blondinen hade samma lösen på gratisbio som hennes msn .
Fan va bra.
Ni smartskallar som kan hacka borde slå ihop era skallar och börja göra livet surt för alla hor-sidor som bara lurar folk.
Den här killen har tydligen blivit lurad av Gratisbio och gjort en anmälan till KV: http://www.sourze.se/Min_anm%C3%A4la...e_10677649.asp
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!