2010-08-16, 15:01
Medlem
Sandozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Tänkte bara flika in och säga att jag kommer hoppa in och hjälpa RB att styra upp ett tag, men jag är inte särskilt intresserad utav Övriga droger, så förhoppningsvis kan vi hitta en mer permanent lösning än temporära moderatorer.

Problemet är väl ännu mer akut i Bensodiazepiner, där finns det ingen moderator alls för tillfället?
Citera
2010-08-16, 15:08
Medlem
Ett Hunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandoz
Problemet är väl ännu mer akut i Bensodiazepiner, där finns det ingen moderator alls för tillfället?

Det var jag inte ens medveten om, men det måste självklart göras något åt.
Citera
2010-08-16, 15:21
Medlem
micaeles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ett Hund
Det var jag inte ens medveten om, men det måste självklart göras något åt.
Är det klassisk semesterbrist som fortfarande lyser igenom, eller har ni drabbats extra hårt på senaste utav avhopp?
Citera
2010-08-16, 19:07
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Måste gå lite OT först: Är det bara jag som skrattar åt ironin i rubriken Garvar varje gång jag ser den, ha ha.

OnT: Detta är något som jag hoppas att vi på FB får se en lösning på inom en snar framtid. Det verkar ju vara ett vedertaget problem genom hela forumet att det råder brist på moderatorer.

Och därför ställer jag mig frågan: Hur aktivt rekryteras det moderatorer egentligen? Och hur kommer det sig att vissa inte verkar vara kvar speciellt länge? Är det arbetsmängden eller vad?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in