Citat:
Ursprungligen postat av g-ounze
Ja, Sverige har ju haft världens bästa driftare :P Som vunnit D1.. Samuel Hubinette eller hur hans efternamn stavas.. Han körde en blå vrålhet Dodge Viper
Citat:
Ursprungligen postat av g-ounze
Lite tveksamt att utgifterna alltid skulle vara större än inkomsterna.. Till en början, definitivt.. men Om man börjar tjäna kosingar.. har en bil som inte går i bitar varje race utan bara lägger pengar på däck så ska man väll kunna komma till en vändpunkt där man börjar tjäna på de.
Annars hade drifting dött för längesen.. De är dock min åsikt.. För de låter orimligt att man bara förlorar på de..
När det gäller Hûbinette så kör han för stallet MOPAR, kört en blå viper, röd viper och om jag inte minns fel så har han kört en charger nyligen!
Och jag tror att du har väldigt fel om ekonomin! i sverige är det väldigt svårt att köra utan att gå i förlust, även om du har en bra bil som du snackar om så blir det att mecka om du inte kör som en kärring på banan dvs, blir enorma påfrestningar på slitage delar!
Vitt jag vet i sverige så är det inte många som kört drifting länge här på grund av att man går back, dom som kör drifting här gör det ej för pengar för då är dom på väldigt fel spår! Det är oftast motarfantaster som kör drifting i Sverige!