Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2010-08-09, 17:58
Medlem
ÄNTLIGEN! Tack för detta initiativet! (stavning?)
Citera
2010-08-09, 18:37
Medlem
Flubbes avatar
Tackar!

Funkar kanon på min HTC.
Citera
2010-08-09, 19:02
Medlem
Razer89s avatar
Tack för det! Nu blir man inte sysslolös i första taget.
Citera
2010-08-09, 19:30
Medlem
MisterMonkeys avatar
Äntligen!
Citera
2010-08-09, 20:57
Medlem
Ode-Ns avatar
Fasen va nice , ska testa detta framöver och se hur det funkar. Ser jättebra ut hittills .
Bara inloggning som saknas, skulle va grymt om de kom oxå
Citera
2010-08-09, 21:20
Medlem
cheeffs avatar
Ser riktigt bra ut, har testsurfat runt lite och det går väldigt bra och läsa, även längre inlägg med flera citeringar i inlägget och det känns snällt mot ögonen. Så en lovande start. Vet inte om det är här man ska posta saker man upplever som lite buggiga? Iaf, vet inte om det bara är jag men när jag trycker på backa-knappen så kommer jag inte till föregående sida utan till föregående adress, t.ex. google. Är ju som sagt beta och säkert något ni vet om men tänkte nämna det iaf... om det inte är jag som gör något galet?

Har ni några planer på hur mycket ni kommer implementera från det "vanliga" forumet?
Citera
2010-08-09, 21:25
Medlem
Joomlas avatar
Ojsan! Det här var verkligen efterlängtat
Går ju sjukt fort att navigera, jämfört med förut... Sitta och zooma fram och tillbaka för att kunna klicka på länkar, zooma tillbaka för att läsa, zooma in för att välja ämne osv osv

Ser fram emot en färdig version ^^
Citera
2010-08-10, 00:46
Medlem
raggarsvins avatar
Fungerar ju skitbra dethära, väntar bara på inloggningen nu också!
Citera
2010-08-10, 03:42
Medlem
qrizzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micaele
Vad har hänt med er, ledningen på Flashback? Helt plötsligt kommer det pryl efter pryl från er som önskas och saknas?!

haha

För mig fungerar det kalas bra. Använder Sony Ericsson Vivaz. (Symbian S60v5) och har testat i både webbläsaren som hänger med och i Opera.
Citera
2010-08-10, 12:30
Medlem
P-Orridges avatar
Härligt, tackar!
Citera
2010-08-10, 13:04
Medlem
MrOaikis avatar
Ser mycket bra ut på min iPhone! Det enda jag egentligen saknar nu är väl inloggning/posta/svara. Det vore också trevligt om länken i mejlen för trådar man prenumererar på skulle finnas i både mobil variant och vanlig. När jag får mejl nu och klickar, så kommer jag ju till vanliga Flashback.
Citera
2010-08-10, 15:47
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOaiki
Ser mycket bra ut på min iPhone! Det enda jag egentligen saknar nu är väl inloggning/posta/svara. Det vore också trevligt om länken i mejlen för trådar man prenumererar på skulle finnas i både mobil variant och vanlig. När jag får mejl nu och klickar, så kommer jag ju till vanliga Flashback.
Det skulle vara bättre ifall man omdirigerades till mobilsidan automatiskt när man surfar in med en mobil.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in