• 1
  • 2
2010-08-09, 12:27
Medlem
som den ovan sa, kung markattas är också gott
leta på hälsokostbutiker, dom brukar ha sådant, dock till överpris
men som sagt, säg till, annars kommer dom aldrig få veta att folk vill ha det och tar heller aldrig hem det. brukar finnas förslagslådor vid entren på dom flesta mataffärer, säger du bara till någon random sommarjobbare kommer han bara skita i det ändå
Citera
2010-08-09, 13:10
Medlem
X666s avatar
Göra eget jordnötssmör är väldigt enkelt. Det är bara att köra det i matberedare, länge, länge, länge...
Citera
2010-08-09, 21:23
Medlem
aaphs avatar
körde på JS-dieten förra året, köpte massor burkar GREEN CHOICE CREAMY ekologisk (99,5% jordnötter resten havssalt) på Citygross. 28kr burken om jag inte minns fel. fanns även chunky!

ps. creamy varianten är ju som att försöka svälja cement. är du säker på att det är den du är ute efter?
Citera
2010-08-10, 00:58
Medlem
dirnas avatar
säker på att du letar på rätt avdelning i butiken då? på mitt lokala hemköp så finns i alla fall inte äkta jordnötssmör med annan jordnötssmör, utan på "nyttiga" avdelningen med specialprodukter för glutenintolleranta och frön och grejer...
Citera
2010-08-10, 13:29
Medlem
KingPsychedelics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RastaFelix
Bor i en ort utanför Sundsvall men var i Stockholm för en och en halv vecka sedan och hittade en underbar jordnötssmör som heter green choice på en random willys och den har inga onödiga tillsatser. Galet god nu är den slut och den är omöjlig att hitta på ica, coop, willys ect. Bara den gamla vanliga jordnötssmöret. Vart i helvetet får jag tag i den eller något liknande?

Jag bara måste ha skiten får ångest.

det finns en hälsokost butik på götgatan (t-bana slussen), där har de den du söker efter
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in