Jag floppade fyrtal en gång vid en av dessa nivåuppgångar man provar sig på ibland....Denna gången så hoppade jag över ett par nivåer för att pröva lyckan en bit högre upp eftersom rullen hade blivit rätt rejäl...
Efter ca 30 händer på denna för mig nya nivå så fick jag 44 på handen som jag limpade med... Potten raisade upp av en spelare till 5 bb innan vi fick se floppen..
Flopp blev 244...Fick en sådan behagligt varm känsla i kroppen eftersom jag trots den korta tiden vid bordet fått känslan av att spelaren jag synade pre var riktigt lös-aggro i sitt spel....Dessutom var vi båda deepstackade....Så det blev betta, rasia, reraisa, allin direkt på floppen....Turn visade 9 precis som rivern gjorde...Fi satt självklart på 99 och lyckades dra ut mig med sitt par mot mitt färdiga fyrtal...
Jag fattade först inte vad som hände....Sen när det gått upp för mig vad som hänt så liksom dog jag innombords och orkade inte spela mer den kvällen...Flippen uteblev för melankolin blev så svår att jag blev handlingsförlamad...