• 1
  • 2
2010-08-08, 02:48
Medlem
sam_elofs avatar
Brjade fr ngon dag sen att datorn titt som ttt blir segare och segare ver en period p ett par sekunder, fr att sen frysa fast allt utom musen i ca 15 sekunder. Sen slpper det, och jag kan fortstta som vanligt. Inget virus, skt med 3 olika program plus att datorn bara r en mnad gammal och hyfsat oanvnd. Mrker det mest nr jag ser p film eller serier i winamp, kan ha med det och gra. Lade ven mrke till trustedinstaller.exe i aktivitetshanteraren som t upp enorma mngder cpu-anvndning. Gjorde allt jag kunde genom x antal trdar p google, men dr str tyvrr bara hur man stoppar den p Windows Vista. Undrar nu d om dessa tv problem hnger ihop och hur fr man bort trustedinstaller.exe permanent? Laddar aldrig ner uppdateringar till windows end.
Citera
2010-08-08, 02:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Brjade fr ngon dag sen att datorn titt som ttt blir segare och segare ver en period p ett par sekunder, fr att sen frysa fast allt utom musen i ca 15 sekunder. Sen slpper det, och jag kan fortstta som vanligt. Inget virus, skt med 3 olika program plus att datorn bara r en mnad gammal och hyfsat oanvnd. Mrker det mest nr jag ser p film eller serier i winamp, kan ha med det och gra. Lade ven mrke till trustedinstaller.exe i aktivitetshanteraren som t upp enorma mngder cpu-anvndning. Gjorde allt jag kunde genom x antal trdar p google, men dr str tyvrr bara hur man stoppar den p Windows Vista. Undrar nu d om dessa tv problem hnger ihop och hur fr man bort trustedinstaller.exe permanent? Laddar aldrig ner uppdateringar till windows end.

Windows 7 r inte bra, installera XP igen.
Citera
2010-08-08, 02:58
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolvag
Windows 7 r inte bra, installera XP igen.
Ja, krde faktiskt XP-installation frst, men fanns inte en enda driver som stddes av Windows XP, s fick bli 7 end.
Citera
2010-08-08, 03:04
Bannlyst
hm konstigt men jag hadde problem med mit windows 7 att datorn stngde av sig och det va fr att jag hadde inte en kta verision av windows
Citera
2010-08-08, 03:24
Medlem
Danro80s avatar

Har du testat att installera om drivrutiner?
Citera
2010-08-08, 03:34
Medlem
Jonny666s avatar
Installerar du en gammal version av Win 7 s kommer det garanterat kras mngder med updates...
Citera
2010-08-08, 04:28
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80

Har du testat att installera om drivrutiner?

r vl nsta steg, gjorde precis en systemterstllning men to no avail.

Citat:
Ursprungligen postat av Jonny666
Installerar du en gammal version av Win 7 s kommer det garanterat kras mngder med updates...

Kras, som i att Windows 7 kr/letar uppdateringar av sig sjlv?
Citera
2010-08-08, 04:39
Medlem
hasenfrasens avatar
http://answers.recipester.org/questi...r-in-windows-7
Citera
2010-08-08, 04:39
Medlem
sam_elofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasenfrasen
http://answers.recipester.org/questi...r-in-windows-7

Gjort allt det dr, trustedinstaller.exe dyker upp end.
Citera
2010-08-08, 05:43
Medlem
sam_elofs avatar
r nu helt sker p att det bara hnder nr jag ser p film, ominstallerade ljud- och displaydrivisar, ingen skillnad.
Citera
2010-08-08, 07:52
Medlem
hasenfrasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sam_elof
Gjort allt det dr, trustedinstaller.exe dyker upp end.

Installera XP s frsvinner TrustedInstaller.
Citera
2010-08-08, 13:07
Bannlyst
Fan vilket skumt problem..

Jag tog hjlp av ett riktigt billigt "fretag" vet inte om dom jobbar svart eller s men..

http://www.pcmeckarn.se tog jag hjlp av. Frrhjlp
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in