Flashback bygger pepparkakshus!
2010-08-06, 21:41
Medlem
Halloj

Försöker få spelet Gt legends att funka i windows 7. Installationen går bra, men när jag ska spela säger den att jag måste logga in som administratör. Jag är redan det, så jag högerklickar o trycker på kör som administratör. När jag gör det säger spelet att jag måste reboota datorn, vilket jag verkligen inte vill. Har testat att köra en patch för windows vista, men funkade inte ändå.

Jag har windows 7 64bit.
Citera
2010-08-06, 21:48
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jojl
Halloj

Försöker få spelet Gt legends att funka i windows 7. Installationen går bra, men när jag ska spela säger den att jag måste logga in som administratör. Jag är redan det, så jag högerklickar o trycker på kör som administratör. När jag gör det säger spelet att jag måste reboota datorn, vilket jag verkligen inte vill. Har testat att köra en patch för windows vista, men funkade inte ändå.

Jag har windows 7 64bit.
Varför är du sådan motståndare till att starta om datorn då?
Citera
2010-08-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SilentVictory
Varför är du sådan motståndare till att starta om datorn då?

Äsch, glömde att skriva att när jag gör det så kommer det upp en typ skadesökningsruta, som ska söka upp skador efter datorn. Sen när den har hållt på i nån timme utan att hitta någon skada då loggar jag in som vanligt, o då är alla mina program borta, som om datorn är ny. Typ som att det är formaterat om sig?
Citera
2010-08-06, 22:27
Medlem
Testat och stänga av UAC?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här