2010-08-05, 10:23
Medlem
AbrahamLincolns avatar
HJÄLP!

Av någon jävla anledning så hade jag klickat i att jag även skulle synca min jobbkalender. Vad som hände var att alla mina evenemang för idag försvann, då dessa inte var i iPhonen. Vad fan gör jag nu!

Hur får jag tillbaka dem

Det här är illa, riktigt jävla illa, faann, jag har 10 kundmöten idag, men kommer fan inte ihåg med vem och när

EDIT: Jag vill alltså ha tillbaka dem till mitt OSX.
Citera
2010-08-05, 10:41
Medlem
Kaustis avatar
Vad för företag jobbar du på? Har dom informationen på nån server eller bara lokalt på din dator? Om dom bara låg på din dator är du nog rätt körd.

Betydelsen av ordet backup är nåt man lär sig den hårda vägen Välkommen i klubben!
Citera
2010-08-05, 10:44
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kausti
Vad för företag jobbar du på? Har dom informationen på nån server eller bara lokalt på din dator? Om dom bara låg på din dator är du nog rätt körd.

Betydelsen av ordet backup är nåt man lär sig den hårda vägen Välkommen i klubben!

Jag arbetar hemifrån, orkar fan inte gå till kontoret. Sedan så är det ju inte normal praxis direkt att allas kalendrar är syncade med någon central-server

Jo, jag börjar inse att jag är körd, vilken jävla tabbe av mig. Fy fan säger jag. Nå lär ju inte göra om det en gång till
Citera
2010-08-05, 10:50
Medlem
tzjs avatar
Om du återställer telefonen med hjälp av den senaste säkerhetkopian så borde du få dina grejer tillbaka Abe.

Jag vet inte hur man gör men jag skall kolla åt dig.

EDIT: Hittade det här:
http://menoob.com/iphone/how-to-reco...l-history-etc/

Och det här:
http://ipod.about.com/od/iphonetroub...ore-iphone.htm

Jag kommer inte in på Apples supportsidor. De släppte väl en uppdatering av Mac Pro idag, så varenda jävel är där nu och kollar och slörunkar till teknikspecsen....
Senast redigerad av tzj 2010-08-05 kl. 10:53.
Citera
2010-08-05, 10:52
Medlem
vaifridens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Jag arbetar hemifrån, orkar fan inte gå till kontoret. Sedan så är det ju inte normal praxis direkt att allas kalendrar är syncade med någon central-server

Jo, jag börjar inse att jag är körd, vilken jävla tabbe av mig. Fy fan säger jag. Nå lär ju inte göra om det en gång till

Fixa MobileMe. Jag är sjukt nöjd med att det alltid står samma sak överallt oavsett var jag redigerar informationen.
Citera
2010-08-05, 10:57
Medlem
tzjs avatar
Här är Apples instruktioner ang. att restora från backup. Se bara till att INTE ta en backup innan du återställer, för då återställer du från backupen som saknar dina data du behöver.

http://support.apple.com/kb/ht1414
Citera
2010-08-05, 12:26
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Tack för all hjälp, dock så hann jag ju synca en gång till emellan när jag laddade telefonen. Så back-upen som finns är den som inte har några noteringar i kalendern heller.
Citera
2010-08-05, 13:20
Medlem
Kaustis avatar
Citat:

Beror ju på vilket företag du jobbar på
Citera
2010-08-05, 20:02
Medlem
Draedons avatar
Citat:

Hört talas om till exempel MS Exchange? Används av en del företag här och där...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in