Har ej hört något om nytt G1 chapter, men omöjligt är det väll inte. Ligger inte Boneshakers MC i Trollhättan? Dom brukar väll umgås en del med G1 och de andra rödvita supportklubbarna på västkusten? Kanske dom som har haft besök av G1, vem vet, det visar sig.
Vad beträffar Evil Crew så verkar dom få göra lite vad dom vill, precis som riktiga 1%are. Men jag tycker också att det är lite märkligt att dom får fortsätta ha det. Men dom är väll för hårda antar jag. HA börjar att tappa greppet över bikersverige.
Har ej hört något om nytt G1 chapter, men omöjligt är det väll inte. Ligger inte Boneshakers MC i Trollhättan? Dom brukar väll umgås en del med G1 och de andra rödvita supportklubbarna på västkusten? Kanske dom som har haft besök av G1, vem vet, det visar sig.
Vad beträffar Evil Crew så verkar dom få göra lite vad dom vill, precis som riktiga 1%are. Men jag tycker också att det är lite märkligt att dom får fortsätta ha det. Men dom är väll för hårda antar jag. HA börjar att tappa greppet över bikersverige.
G1 har alltid varit stabila o dom växer säkerligen så nya chapters är säkerligen att vänta den som lever får se, beträffande EC så tror jag i ärlighetens namn inte HA bryr sig då dessa inte direkt klassas som klassiska bikers och om dessa skulle börja hävda något emot EC så blir det direkt ett erkännande så jag tror att av den anledningen struntar man helt i att dom existerar , så länge man inte trampar nån på tårna
Ok
Ser G1 åker genom stan mer än man ser Boneshakers,Verkar som det ev redan finns något etablerat.
G1 vore varmt välkomna till thn, äntligen en klubb som kan styra upp lite bland kronogårdsslöddret.
Kanske boneshakers redan är på väg in??
Garage 1, fan det är en go-gammal-hederlig-klubb, eller så minns jag dessa i alla fall. Hade ett gäng vänner som brukade gå på fester hos dem för många år sedan.
Hur står de till med denna klubb nuförtiden? Är allt i sin ordning? Och räknas dessom som 1%?